Just do it!

Just do it!

måndag 18 februari 2013

Hej i måndagen mina solar!
Jag hoppas ni mår bra och vill önska er alla en ljuv ny vecka. 
Idag är det många tankar, men få ord, tvivlar lite väl kraftigt på mig själv just i skrivande stund.
Men, men...det blir säkert bättre imorgon :)

Ville visa er mitt "nya" väggskåp. Jag har så underbara kunder vet ni, och för en tid sedan kom en av dem förbi och lämnade ett bokskåp i ek till mig. Hade först tänkt ha det i sovrummet, men sen tog jag bort benen och skivorna som var längst ner på dörrarna och det fick bli väggskåp i köket.
Ville inte ha insyn, för att det innehåller lite mindre roligt ögongodis som stör mig. Så jag häftade en sönderklippt sjal på dörrarnas insida. Fast just idag så har tvivlet också nått dit och jag vet inte.


-Kanske ändå skulle haka på den svartvita trenden, och måla det svart..;) 

Fast nej, jag tror inte det. Been there, done that...

 Inte ens bilderna blir som jag önskar idag. sorry!
Kram och kärlek till er alla.

// Goa

28 kommentarer:

Marie sa...

En sån där dag hade jag i fredags, inget kul alls!

Puss och Kram till dig min sköna.

Marie

Anonym sa...

Det är superfint precis så....
Själv har jag också funderat på svart...Därför blev det lite grått idag istället!
Ha det gott!
Kram lilla grå Hanna ;-)

Tinis vita hem sa...

Ljuvligt skåp och jättefint som vitt. Gardinerna ger underbar charm till skåpet :)
Ha en fin fortsättning på dagen!
kram Tini

Anki sa...

Behåll det precis som det är, så fint!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Anki

Unknown sa...

It looks wonderful!!

Nadine

Anonym sa...

Dette skapet var jo bare vakkert:)
Beholde det sånn vennen:)
Så herlige med de små gardiner inni:)
LOVE IT:)
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

Wiiiee så fint...låt det vara precis så där..jättefint !!
Kraaam Anette

gamla skolan sa...

Åh !! Tvivla aldrig på dig själv , du är en sån fin människa , klok , ödmjuk, full av kärlek och godhet !! ♥♥♥
Behåll skåpet precis som det är :)
Kraamar // Susanne

G:a Affären sa...

Ibland kommer tvivlet och det hör till skapandet, ibland går det lätt och sedan kan det plötsligt bli tveksamt. Jag tycker din förvandling av bokskåpet till väggskåp är så fint och gillar den sönderklippta sjalen till det hela.
Redan i morgon kanske ditt skapande går lika lekfullt och lätt som det gjort sista tiden.

Varma kramar
Cia

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så fiiint ! Du har sansen ! Ikke tvil på deg selv , du duger i massevis. Stor klem til deg .

Sirpa sa...

Mycket fin som den är! Önskar dig en härlig vecka!
Kram Sirpa

michele sa...

loving the lacy detail peeking from the window!

happy monday to you.

michele

Cindy sa...

Ooooo, It is wonderful! Leave it just the way it is, lace and all... it's just perfect!

Cindy

Rummet för välbefinnande sa...

Du fina sköra islandsprinsessa.

Det är ju precis så här det är... Det vet vi ju så väl båda två. Lycka, flow, tvivel - och allt detta går hand i hand och ger livet dess nyanser. Utan dessa nyanser skulle livet vara tämligen grått.

Det är så där bräckligt vackert och jag blir ju varm i magen bara jag ser bilderna vet du. Du är en sann konstnär och det blir alltid en liten del av din själ i det som du lägger dina händer vid. Det är få förunnat ska du veta <3

Nu ska jag lägga mig tillrätta i min schäslong också ska jag skicka dig lite extra kärleksfulla tankar.

Puss

Vida sa...

stopp och belägg ;) du behöver inte tvivla en sekund vännen..för vem har en sån känsla för det där lilla extra och öga för det smakfulla sensuella skirt vackra - om inte en underbar klok kvinna som sprider livskraft från ett garage ;))

håller mina armar runt dej i en varm kram

Vidamedvårlängtankram

Anci sa...

Jag gillar bilden ! Mycket !! Och skåpet också.
Tvivla inte på dig själv, du är ju såååå bra !!

Kram
Anci

Vintagepia sa...

Kjære Gua !! Har en sånn dag i dag eg og...fibroen verke mæ lavfeber og muskelsmerta og ingenting bli' som eg har tenkt...men det hjelpe bestandig på å se de vakre bildan dine fra Garasjen din <3 Bokskape dett som e blidd veggskap e bære hæilt nydeli' mæ blondesjale på ijnnersi'a dør'n...la dæ være akkurat som dæ e Gua...dæ gjer harmoni tell en slit'n kropp !! Love you <3 Vintagepia

Anonym sa...

Men snälla söta du, hur kan du tvivla på din förmåga? Helt obegripligt. För mig är du sinnebilden av en superbegåvad kreatör. Allt du tar i och arrangerar blir ju magiskt. Jag älskar det. Kram från Agneta som följer din blogg dagligen..

Norregård sa...

Så vackert Goa:)
Inte behöver du tvivla, du är ju bara så bäst...Det vet du:)

Inte svart om jag får säga mitt & jag älskar sjalen som hänger ner!!!

Kärlek M

Bratte bakker sa...

Det er sååå vakkert som det er!!!
Jeg har også lurt på å henge meg på "det svarte"..., men nei. Det blir som det er her også.
Ønsker deg en flott uke videre :)
Klem

Mon millèsime sa...

Søte deg, ikke alle dager er like givende. Sender deg masse energi og håper du får din "mojo" tilbake. Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjære Gua :)
DU DUGER i massevis.. gud så fiiiint du har det.. og butikken din er et syn for øyet!! Aldri la tvilen ta overhånd! Jeg elsker ditt hjem, og du er bare sååå koselig!!

Ha en fiiiin dag!
Klem fra Solveig

pretty sa...

Oh i Love your Blog so lovly pictures and your Style wouuuuu.Wishes from Germany Nina

Anonym sa...

Nää inte måla, det är ju helt underbart som det är och så vackert med sjalen. Önskar jag hade en bråkdel av din energi och kreativitet. Jag kan titta på dina foton om och om igen bara för att njuta en stund. Måste snart besöka ditt paradis. //Madde

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs