Just do it!

Just do it!

fredag 22 februari 2013

Öppet i garaget imorgon och på söndag, mellan 11 & 15..:)

Och jag ville bara önska er så hjärtligt VÄLKOMNA, 
samt en trevlig helg!
med en liten bild från Instagram (moragustas)

Fått in nya varor från bl.a. House Doctor. Gillar deras saker! Och så massa gammalt / nytt, förstås! En salig blandning som vanligt..:)
Om ni inte kan i helgen så är ni VÄLKOMNA på torsdag. den 28/2, på en myskväll med bubbel, tilltugg, bra erbjudanden och utlottning! Mellan 17 & 20. 
Mitt lilla försök till uppskattning, för att jag har världens bästa kunder!
Tacksam om ni anmäler er HÄR...eller på mail, hviturlakkris@live.se 
-bara så jag kan ha lite koll på hur mycket gottigt som ska fixas.


PUUUUUUSS & STORA kramen till er alla. 
NI ÄR BÄST!!!

// Goa

7 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som du har fått inn masse herlige ting:
Skule så gjerne vært innom deg:)
Nydelig bilde
Ha en herlig helg
Klem Merete

Marie sa...

Hoppas du har en fin lördag i din underbar butik!

Kramar Marie

Ps. Du har världens längsta mail från mig, hihi.

Anci sa...

Åh, varför bor du inte närmare eller varför har du inte en webbutik ?? :)

Jag är nog bara lite avundsjuk....

Kram
Anci

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs