Just do it!

Just do it!

onsdag 27 februari 2013

Välkoma till garaget imorgon, torsdag mellan 17 & 20...

Jag vill bjuda er på en myskväll med bubbel och tilltugg samt
20% rabatt på alla nytillverkade varor, dessa timmar.
Utlottning kommer också att äga rum.
Ett litet försök från min sida, att visa min uppskattning till alla er som ändlöst gör mina dagar så vackra med era besök. Och för att ni bara är sååå BÄST! 
Utan er vore inte min dröm min verklighet. TACK!
VÄLKOMNA! ❤
Instagram pics :)
 Puss & KRAM och jag hoppas vi ses imorgon :)))

// Goa

10 kommentarer:

marcelswhiteshabbydreams sa...

It looks sooo wonderful, Gúa!!!
Really fall in love with your style & shop!
Hugs from me to a dear friend like you <3
// Marcellis :)

Chabby Chic sa...

Ich besuche immer wieder gerne deinen Blog , er ist Zauberhaft.
Liebe Grüße aus Berlin
Chabby Chic

gittan sa...

I wish... Men imorgon kväll tömmer vi det sista från den gamla butikslokalen för att lämna över till nästa hyresgäst. Jag kommer däremot en annan dag, inget kan stoppa mig från att göra det nu / Kram!

LantlivsAnette sa...

Men åhhhh så fint...helt underbart !! Attans att jag bor så långt bort, annars hade jag kommit o suttit där heeeela kvällen..o shoppat också förstås...
Kraaam Anette

Vida sa...

vilken underbar inbjudan ;))du är en pärla...
ska testa om jag kan klona mej..och om jag lyckas kommer jag annars ligger jag nerbäddad med magbesvär ;)))vet ju att jag inte tål starkt kaffe:-/

det ser sagolikt ut i din livsbutik ;))

Vidaabrakadabrakram

Anonym sa...

Vad synd att det är så långt till dig från Örebro..Hoppas det blir en lyckad kväll!
Kram Ingela

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs