Just do it!

Just do it!

torsdag 7 oktober 2010

Hej alla mina fina!

Jag kan bara säga ett ord till er idag...KÄRLEK!
Ni är så underbara! 

Tusen, Tusen TACK!
...för att ni fångar mig när jag är nere, och flyger med mig när jag är på topp!
Jag är alldeles överväldigad av er godhet.
Vilket privilegium!

Jag bugar ödmjukast och strör flingor av lycka mot solen,
som silar dem varsamt och fyller med kärlek.
Och skickar dem vidare, 
till dig.

Hoppas du känner dem landa...

-Må det goda springa runt dig, alltid.

Denna spegel, fick idag bli en lampa.
Har länge velat ha en sån. Kanske inte lika fin som de man köper, men
gratis i alla fall, och duger så gott till mig..:))

Och den bor i en hörna som för några veckor sen såg ut...

...så här! 
Och finns nu att skåda i Jeanne d`Arc Living Magasinet, för den som vill.

Men just nu, ser den ut så här.
Det murriga fick återigen ge vika för det ljusa, och flytta ner i källaren..:))
Stämpelkortbehållaren hade mannen med sig hem igår från en verkstad.
Jag gillar den!

Puss & Kram...

24 kommentarer:

Millas hem sa...

Åh goa Guá! Vilka bilder!! Jag blir alldeles matt. Stämpelkortshållaren och din superduperfina lampa är välkomna hit när du vill!!!=)))

Gratulerar också till alla underbara bilder i ditt hem överallt i alla underbara magasin!

Kram ska du ha!=)

Sirpa sa...

Hej! Oj, jesses vilka fina bilder, jag smälter! Har en fin kväll!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

Alberte sa...

Hei igjen;)

Har nettopp lest Jeanne D'arc living - og jeg forguder reportasjen din!!

Vær stolt, stor og sterk!

♥ Jannicke

Lisas torp sa...

Underbara bilder och ditt reportage i J d L var ljuvligt vackert!

Du är såååå skicklig på att kombinera saker och att SE!
Kram
Lisa

katarina sa...

Heeeej!

Bara kikar in o suger i mig din energi...;) Dina bilder är gudomliga...;)
Kraaaaaaaaaaam Katarina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är helt otrolig vännen, alltid så fina bilder. Jag har börjat läsa vem som fotat och gjort alla reportage nu, det gjorde jag aldrig förr. Och ofta är det ju du, du är så duktig Gua.
Kramar
AnnaMaria

Vida sa...

så vackra bilder att jag drömmer mej bort för några minuter till en annan tid ett annat liv :)sitter just nu med ett lyckligt fånigt leende...;)

höstmörket får gärna vara mörkt ute men här inne är det tända ljus och första sprakande brasan..

måstehandlaminJDLimorgonkram
Vida

Jacqueline @ HOME sa...

It looks lovely and what a nice husband to bring you home such a wonderful gift.....Oooooo Gua, I can feel lots of glitter and sparkly stars falling on me.....it must be those flakes of luck you have sent my way !!!! Hehe. XXXX

Country Hill sa...

Läste förra inlägget imorse så vackert men hann inte kommentera och så får jag njuta av ännu ett vackert inlägg. Du kan Du få mig att stanna upp och njuta av underbara bilder. Tidningen måste inhandlas imorgon så jag får njuta igen.
Ha en fin kväll !
Kram Lena

Norregård sa...

Reportaget är så fint har suttit ikväll och njutit av det;o)

Kram Malin

Madame Morell sa...

Vackrare än så blir det inte! Förstår du själv vad fint du har? Mumsfilibaba!
Kram Jessika

A House With A View sa...

Superfina bilder!! Och häärligt inlägg!

kraamiz aka

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder och bara så vackert skrivet.Önskar dej en skön kväll kram Rita ♥

Nordisk gammelt sa...

Sikke dejligt hjørne - det ser smadder lækkert ud.
Jeg kan nu også godt lide din "gamle" stol på førbilledet.
Hej fra Lissen

Christina sa...

OMG I adore each and every picture and the styling is breathetaking...wow. Your blog is such an inspiration to visit!!!

Anonym sa...

Underbara bilder som vanligt....
Och underbar musik.
Ha det bra vännen.
Kraam Therese
(herbretantik.se)

Loella sa...

Hej Guá!

Läste ditt förra inlägg....blev slagen till marken..
Det finns en människa här i denna världen som precis sätter orden på hur jag känner det...

Som känner som jag och är så duktig på att sätta det på pränt..

Så är det med mig....drar mig undan, är osocial, söker inte mina vänner, utan söker mig från dem, och vill bara vara...i min egen ensamhet, och pyssla...piffa..flytta på saker, måla lite här...plantera om en blomma där...
Mår ju så gott i detta, är i mitt rätta element, men bär ändå ständigt på bördan, som den känns då, att jag sviker....vänner, sociala sammanhang

Precis som du är jag ändå sann mot mig själv, jag är ärlig och öppen med mina känslor både mot mig och mot vännerna...en del förstår, andra inte...

Kändes så skönt att läsa dina rader, och kände mig nära, tack för den gåvan Guá!


Kram från Loella...
Du, förresten, är det aktuellt än med bilder på hem för ev reportage? Jag har en laddning foton här till dig i så fall. =)

Duse Pasteller sa...

Hvilken blogg! Og hvilket Hjem!!
Fantastisk vakkert og inspirerende!!
Hit vil jeg komme tilbake og bare nyte dine bilder!
Så bra for meg at jeg fant deg og din blogg!:)

Ha en fin kveld!

Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Junk De Lux sa...

Jeg sier det igjen...ingen over og ingen ved siden! FANTASTISKE BILDER!!!

Klem...

Anonym sa...

http://www.blocket.se/gavleborg/Gungstol_shabby_chic_29353182.htm?ca=10&w=2

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fint..jag gillar allt det du visar, men allra mest de sista bilderna där du har det ljus igen !! Sååå himla fint och trivsamt..och den där korthållaren som din man kom hem med !! Wow alltså vad fin !!
Jag längtar tills magasinet kommer ut här så jag kan köpa det o njuta ännu mera av ditt hem !!
kraaam Anette

Anci sa...

Inspiration och glädje i högsta grad ! Tack för det du sprider runt dig. Jag fortsätter att drömma om mitt hem i vitt :)

Ha en skön helg

Kram
Anci

Anonym sa...

Helt fantastiskt, njuter av varje bild! Kram och njut helgen! Jackie

Nanna sa...

det där var en super häfigt ide!!!