Just do it!

Just do it!

onsdag 13 oktober 2010

Glimtar från en gårdag...



Idag bara behöver jag dela med mig av glimtar från gårdagen, som jag snabbt hann föreviga..:)
Varför?
Jo, för att det var så enastående ljuvligt.
Jag och Lina var och fotade vinterfest, i ett uthus.
Och när mörkret la sig över ängarna utanför, anlände gästerna, och denna vackra dag avslutades med en mustig vintergryta, mängd ostar och varma skratt. I en miljö som jag inte kan beskriva i ord.

-Men som jag hoppas ni får ta del av i en tidning, längre fram...




Puss och Kram till er alla mina fina!
Och återigen, Tusen TACK för alla varma hälsningar!

10 kommentarer:

Country Hill sa...

Fina bilder förstår att det måste ha varit ljuvligt!
Dina bilder i förra inlägget fick mig att vilja göra om allt kring matbordet få se om det blir av.
Ha det gott!
Kram Lena

Loella sa...

Hej Goa!!!


Vilka underbara bilder du bjuder på idag...:)
Känns i shabby vintage hjärteroten...


Du vännen....hur har du det med reportage och hem att fota...skrev ett inlägg för några dagar sen också med en undran....


KRAM i hösten från Loellan

Sussi sa...

Låter lovande...hoppas du hojtar till när du vet mer om vilken tidning och vilket nummer...
Dina bilder ger mersmak!

Kram
Sussi

Alberte sa...

Vinterfest - det hørtes helt herlig ut!
Nydelige bilder - som alltid.
Gleder meg til reportasjen.
Begeistret hilsen fra jannicke

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Mmm..ljuvliga bilder i ditt förra inlägg!!

hoppas på att kunna få läsa mer om vinterfesten framöver!

ha det gott! Kram sanne

Vida sa...

vinterfest..vilket vackert ord..tänker på glögg eldar fårskinn rödaingridmarie mosterspäls raggsockor vänner:))

väntar och längtar efter att se mer av dina helt suveräna bilder..

slåaldrigvadmednågon2dagarsstraffjobbhosbrorsan:)kram
Vida

Anonym sa...

Älskar dina inlägg och inspirerande bilder.

Kram Linda

Vintage House sa...

Hej
Tack för dina söta ord hos mig:)
Åh det låter som en härlig dag och så ljuvliga bilder
kram
sandra

Jacqueline @ HOME sa...

Such beautiful photographs, Gua and it sounds as if you had a wonderful time.
P.S. I love the way that you change your header. Am loving this new one.
P.P.S Sorry that I don't put the accent on your name. I don't know how to do it !!!!!! I don't want you to think that I'm being rude. XXXX

Annas skattkammare sa...

Dina bilder är magiska!
Kram /Anna