Just do it!

Just do it!

tisdag 19 oktober 2010

Hej i regnet mina underbara fina!

Hoppas ni mår gott!

Jag ville bara lämna en liten, liten hälsning för ni är så bäst..:)...fast jag inte har nånting roligt att komma med. Känner mig mest nollställd och dammig. Har i princip bott i garaget de sista dygnen, för jag har bestämt att den halvan som ska öppnas upp i nock. Ska öppnas NU!
Känner att det är viktigt att få nånting klart, så man orkar se fortsatt målbild.

Så om bloggen min blir tyst den närmaste tiden, då vet ni varför. 
Och ni kan (om ni vågar..:) föreställa er en halvrultig fyrtiplussare, prickig av damm och färg och spån, dansande i tack med Timberlake. På en vind i ett garage, någonstans i Skåne..:)

Lite sepiasolglimtar från mitt kök, var det enda jag kom på i bildväg, denna tjingeling tisdag...



Puss och Kram
&
Tusen Tack för alla era besök och ljuva hälsningar!
Ni är fantastiska..!

36 kommentarer:

Alberte sa...

Carpe diem - grip dagen.
Bilder som skal bo i hjertet mitt.
Stor klem fra Jannicke som er på jobb og 52 barn venter!
♥♥♥
Husk - ingen er som du!

Rummet för välbefinnande sa...

Men, du är väl för skön ändå.....

Nu ska jag iväg på ett möte men blev så himelskt lycklig när jag såg ditt inlägg så jag bara var tvungen att kika in!

Snart står jag nog utanför och bankar och vill in ska du se "fniss" Älskar ju att dansa jag också förstår du ;)

Stor stor kram och dansa vidare.

Madame Morell sa...

Jag kan lätt föreställa mig en dammig dansande isländska ja. Fina köksbilder också. Dansa på nu.
Jessika

Vintage House sa...

Hej
Ta all den tid du behöver vi tittar alltid in på din blogg fast uppehåll.
Jag kan nog se det framför mig;) en härlig bild!
ha en skön skön dag och dansa vidare vännen...
kram
sandra

Anonym sa...

Ojojoj underbara bilder som vanligt! Du inspirerar verkligen.

Kram Linda

Vida sa...

haha så härlig du är..kan tänka mej att det är grovjobb för dej nu men för varje spik och varje penseldrag kommer du lite närmare din målbild och vips är det klart och då kommer jag en tjommig 50plussare med vitt hår och med en flaska rödvin under armen för att gratta dej och ditt garage;))

sågarvedförvinternspåniöronenkram
Vida

(eddas) sa...

Så flotte bilder fra ditt kjøkken ..helt nyyydelig..
kos deg med Timberlake du..ser deg for meg:):)
eddaKlemmer

Mia, New Room Interior sa...

Du tar de vakreste, vakreste bilder!! Nyter alt på bloggen din!! :-) Ha en fin dag!! Klem

Millas hem sa...

Underbara bilder Guá!
Haha! Kan tänka mig att det är i en fantastisk miljö ditt dansgolv finns! =))
Det kommer att bli helt ljuvlig där!

Stor kram till dig
Camilla

Anonym sa...

Sååå fin bilder med vackert ljus i.......

I löve it!

Nunska jag fortsätta sticka :)

Bästa varmaste kramen

L

cat sa...

Ditt kök är bara så....... :D
Skulle gärna kika in i ditt garage, se dig dansa ikapp med dammvirvlarna.
Ha de gott. Catarina

Ainosofia sa...

Lovely lovely pictures.

Thank you ♥♥♥

Jacqueline @ HOME sa...

I love your kitchen, Gua. I have the Jeanne d'Arc Living with your kitchen and refer to it a lot.
Have a lovely week. XXXX

Norregård sa...

Andra gången jag kikar in i dag....Du är bara bäst!!!

Kram Malin

Unknown sa...

Sepiabilder är så fint!
Man får alltid inspiration av dig ska du veta!
Kram Anna

ps ta det lugnt med stegen...

Lisas torp sa...

Härliga bilder från ditt kök, och bilden du målar upp av dej själv är minst lika härlig, men säkert inte särskilt bekväm ....!

Lycka till med garagefixandet!
Kram
Lisa

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia sa...

You have the most beautiful kitchen and all your pictures are always so pretty! Thank you for sharing!
Take care
Kristin

Änglarnas hus sa...

Njuter mer än gärna av ert underbara kök!!

Lycka till med allt slit i garaget!!

Varma kramar ifrån Sanne

Rosor och Spetsar sa...

När man kommer in hit så blir man alltid så inspirerad och glad.
Det vilar ett så härligt lugn över dina bilder.
Kramen
Annelie

Sigga sa...

smá knús frá Seyðis :*

Millygarden sa...

En bild säger mer en tusen ord.......hos dig får man allt!

kram Marina

Päivi Fagerström, Hem & Trevligt sa...

Vilken härlig blogg, och vilka fantastiska bilder...Här kommer jag att hitta mycket inspiration.
Kram
Päivi

Anonym sa...

Ljuvliga köksbilder!
Kram Marita i Björkhagen

Maria sa...

Tack för att du delar med dig av din magi!!!

Finaste dagen önskar jag dig!

Allt gott!
Maria

Anci sa...

Du är bra du med !! Dammig eller ej :)

Kram
Anci

makyloua sa...

je ne comprends pas tout même avec le traducteur mais je sais que les images parlent d'elles même et c'est toujours un réel plaisir que de passer sur ton blog
bien amicalement

Vita hjärtan sa...

Jag bara äääääälskar ditt kök!! :)

Kram Annemari

Unknown sa...

Hej vännen,

Som du sliter!!!!! Men det e great för vi väntar alla tålmodigt att få vara med den dag då du ror iland din dröm......

Kommer att bli läckraste butiken ever!

Så slit på du så håller vi tummarna för att Du orkar hålla på fast det ibland känns tungt och besvärligt!
Dansa på my friend.

Kramisar Jeanette

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre, vakre bilder. Nydelig kjøkken. Sukk!

vosgesparis sa...

If this is the thing you come up with then stay in your garage a bit more ;) I love the pictures of the kitchen.. Is that a self made table?

Frøken Jægers Hus sa...

:)
!!!!!

andi sa...

Jag är SÅ förtjust i din ljuskrona i taket! Den är så snygg!!!

Kram-Andi

Candylei sa...

All of your photographs are beautiful! I could live there and be happy.
Candylei

Ann sa...

So lovely ...

Really, really gorgeous images.

Västbacken sa...

Fiiint! Jag kan titta och läsa på din blogg hur länge som helst. Alltid vackra bilder och fin ord.

Lotta

vintage och morrhår sa...

"halvrultig fyrtiplussare, prickig av damm och färg och spån" hahaha, oss lurar du inte Gúa din goding! Puss på dig och ser så fram emot att se ditt Gúa-universum.