Just do it!

Just do it!

måndag 9 januari 2012

Mitt jag, är i en virvelvind av känslor och tankar dessa årets första dagar. 
Verkar som att jag ska gå igenom känsloregistret *BUMS* på detta nya år.
Kanske är det bra! Kanske behöver man stanna för att inte glömma. 
För att...
inte ta det för givet. 
inte sluta se sig själv med egna ögon.
samla mod i nuet.
jämföra känslan och tanken.
...Vad vet jag!? 


-Jag väntar ut stormen och snart ler jag tillsammans med ljuset som går framåt. Varje dag. En millimeter i taget...


Kram & Kärlek till er alla ljuva människor ♥
Hoppas livet är snällt mot er!


//Goa

15 kommentarer:

Weisser Traum sa...

morgen meine liebe
ich wünsche dir auch eine wunderschöne woche.
herzlichst daniela

Anci sa...

Tack för vacker bild och för ord som gör att jag inte känner mig lika ensam längre.

Kramar
Anci

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Sötaste , ja ibland virvlar det upp och antingen hänger man bara med så gott det går och håller i sig eller så går man längre in och ställer sig stadigt mitt i och betraktar allt ordentligt för att se va det är som gör att det bara snurrar.
Snöiga kramar/Lopppan

gamla skolan sa...

Ibland är man bara ett virrvarr av olika känslor och det kan ta ett tag att sortera dom och paketera dom rätt. Det betyder bara att vi är tänkande , känsliga människor , det brukar jag trösta mig med !
Din soffa är underbar Goa , lägg dig på den med en bra bok . något gott att dricka och äta :) Ta hand om dig !
Kraamar // Susanne ♥

Sallys hus sa...

Hej du fina varelse!
Du har då alltid något klokt att säga..;)
Vet du att jag fortfarande ler och känner mig lugn så fort jag tänker på dig...hör din lugna snälla röst innom mig... Tack för att du berikar livet..;)
Kram Katarina

rosenälvorna sa...

Hej, ta hand om dig och njut av ljuset som är på väg:) Kram Christina

Tinas bo sa...

Ja ibland tar känslorna över... vackra ord..

Vad vackert det är med de bruna flaskorna i fönstret!!

Det blir ljusare, vännen! :)
Kamis Tina

Rut och Signe sa...

Hej! Ser på din bild en kudde i roströd sammet. Har en precis likadan som jag fyndade i ett hörn i somras på en loppis för 15.- Min har en papegoja broderad med blomster.

Kul att se den hos fler, kram Marie

Nordisk gammelt sa...

Altid en nydelse at se din blog ;o)

Rapport till Vänfors sa...

Fina ord och fina bilder...tack.
Kram Annika

Malin's Hus sa...

Vackra människa som berikar min tillvaro med kloka ord och stiliga bilder. Är det en ny soffa mån tro? ;) kram i massa

kråke sa...

kram själv going:))

kråke

Vida sa...

goa du...du inspirerar oss alla med bilder texter och tankar på ett helt underbart sätt..men glöm inte att ta hand om dej själv..ta dej tid att göra något som du inte brukar göra;)..gärna lite tokigt;))

Vidavarmomtankekram

Solsjö - Under en vind sa...

Upp och ner...så är livet! Du är så klok Goa!

Ha en skön dag! Kramar!

hampton sc sa...

Just wonderful.
Hugs from Madrid