Just do it!

Just do it!

torsdag 5 januari 2012

Öppet i dag mellan 12 & 16 i Mor Ágústas. VÄLKOMNA

Dag efter dag försöker hitta ljuset i regnet. 
Så det är tur ni finns mina solar! Ni lyser upp överallt. Alltid.
TACK!

Och eftersom jag visade femmiljoner bilder förra gången, 
så håller jag mig lugn idag..:)

-Men jag bara behövde visa er vilken fantastisk födelsedagspresent
 jag fick av en underbar vän...

gamla, gamla tunna, tunna ljuvligt vackra skinnhandskar!
I just ♥♥♥
 -och här kan jag beundra dem varje gång jag går förbi.
Det är vackert med vänner...

"Några människor kommer in i ditt liv och blåser omkull dig.
Andra lämnar dig när det blåser som värst.
Sen finns det de som smyger sig omkring dig som en lugn sommarvind, som en skön filt.
De kan vara borta under långa perioder, men kommer alltid tillbaka.
Ta vara på dessa människor. Det är de som hjälper dig igenom stormarna."
(lånat av B.R)


Stora kramen till er alla! 
//Goa

12 kommentarer:

inga Heiddal sa...

Nú árið er liðið í aldanna skaut og aldrei það kemur til baka!!!!! Vá hvað er flott áramóta bloggið þitt og svooo gaman að sjá allt sem liðið er... Hjartað tók aukakipp þegar ég sá fallegu kistuna með fallegu athöfninni og fallegu blómunum hjá mömmu þinni... Og svo finnst mér svo falleg og fín myndin af þér með hárið... Jú alveg eins og klippt út úr 1923 árgangi!!! Ha de så bra min bästasta bästa.... Krsm och klemmsen INGA

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint skrivet, de orden ska jag ta till mig, spara o ta fram då o då..
Sååå vackra bilder..som alltid hos dig !!
Ha det gott o största kramen från mig till dig !! Kraaaaaam

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

<3 God fortsättning och om jag inte kommer ner till dej det här året , då ska jag baske mej söka landsförvisning .
Love

Sandy and Joe/rhubarb reign sa...

Happy New Year! One of my blogging resolutions is to do more visiting this year. I am coming to you from a link on a friend's blog. Wish I could stay all day -- just lovely! Bravo.

Madame Morell sa...

Fina handskar att ha som pynt:) Kloka ord om vänner - jag har upplevt alla sorter minsann,,, Kram från värmland.

Tinas bo sa...

Underbara handskar och underbart skrivet!!

Kraaam Tina

Mitt Stugliv sa...

Kikar in till dig och får till mig
fantastiska tänkvärda ord.
Önskar en fin helg.
KramKram
Lotta

Mitt Stugliv sa...

Kikar in till dig och får till mig
fantastiska tänkvärda ord.
Önskar en fin helg.
KramKram
Lotta

Vida sa...

vackra ord..fina och tänkvärda;) viktiga i livet...

ljuvlig gåva..tvätta bara inte i vatten;))

Vidasolskenskram

Sandi~A Cottage Muse sa...

So happy to have found you through Heaven's Walk...your blog is beautiful! I am a new follower!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka vackra ord!! Känner alltid något rofyllt när man tittar in här hos dig!!

Önskar dig & de dina en riktigt god fortsättning på det nya året!

Kramar!

john sa...

Lovely photos and beautiful quote too ! Have a nice week ! Gail x