Just do it!

Just do it!

torsdag 26 januari 2012

Luftigt värre...

är det numera på ovanvåningen.
Vi (läs mannen) tog ju bort väggarna till fönsterrummet, igen! Och nu känns det så luftigt och superskönt att ha tv:n där uppe. Förvisso ett sovrum fattigare, men...vi behöver ju inte det, där vi är i livet just nu. Så varför inte ändra då..:)
Och jag menar, nu har vi (läs jag) testat att ha fönsterrum och precis just nu vill jag ta bort alla fönster inomhus! Vill ha det öppet och rent.
Och vem vet, då kanske också de kommer till nytta där de var tänkta från början, till min drömveranda. Japp, den som lever får se..:)

- Nu ska jag i varje fall ut i min butik och röja lite och ändra om. För nästa helg, den 4:e öppnar jag igen! *LYCKLIG*

 och så slutresultatet från matrummet.
 Ganska sparsmakat och rent, i varje fall om man jämför med mina miljöer..:)

Jag vill också meddela att jag har haft strul med mina mail, hade massa mail i min skräppost som inte skulle dit. Ren tur att jag såg det! Så om ni har mailat och jag inte svarat, kan det vara anledningen.


Puss & Kram och bästa helgen till er alla mina kära ♥


//Goa

25 kommentarer:

Vintage House sa...

Då känner vi likadant vill oxå ha det öppet och luftigt och rensar förfullt.....
härligt bilder som alltid hos dig:)
kram
sandra

Shabby soul sa...

Darling Goa you have a beautiful style.
Thank you for share!
Silvia

Norregård sa...

Kan inte se mig mätt hos Dig:)

Tack för din hälsning vackra Goa♥

Malin

linnea-maria sa...

Åh vilka vackra bilder. Det är så inspirerande att titta in här och suga åt sig de där små detaljerna. Kram /Therese

john sa...

So many lovely pictures..everything looks so fresh and nice ! Gail x

Lilla Blanka sa...

tres jolie mon chèrie <3
sista bilden gör mig alldeles lycklig :))
Kram
Mia

ChiPPy-SHaBBy sa...

BeSt!*!*! LoVE all the WHITE with contrast every so often!!!
Jeanine Burkhardt - USA

Stilleben No. 49 sa...

Så fine billeder du har på din blog - me like ;o)

Tinas bo sa...

Ja tänk om jag kunde ta bort nåra väggar... det skulle vara underbart!! :))

Ljuvliga bilder som vanligt!! :)

Kramis Tina

vintageandart sa...

Your dining room is beautiful.... l really love the writing on your pale shiny floor.

Frida sa...

Luftigt och härligt, det gillar jag:) Underbart matrum också. Jag ska mäta om tallrikshyllan passar den kan vara för stor men det hoppas jag inte för den är så fin. Om den inte skulle få plats och du får in en mindre tallrikshylla så kan du väl maila mig? Jag kommer och besöker din butik antingen i vinter eller vår. Tack fina vän för erbjudandet om tallrikshyllan!
STOR Kram och må så gott! Jag hör av mig när jag har mätt.

Vida sa...

underbara bilder;) man blir så himla glad och känner vårkänslor när man tittar in hos dej:) här händer det massor av saker hela tiden;))

Vidavärldenkram

Weisser Traum sa...

wow deine bilder sind wieder soooo was von bezaubernd schön.
herzlichst daniela

Mitt Stugliv sa...

Ljuvligt!
KramKram
Lotta

Puumuli sa...

Snyggt är det! Jag undrar när jag ska börja rensa i mitt gamla torp...

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

Solsjö - Under en vind sa...

Fint Goa!! Du förmedlar ro och lugn i dina bilder!

Ha en skön helg! Kramar!

Heaven's Walk sa...

Beautiful, Goa! I love all of the white and soft colors.... ♥

xoxo laurie

Anci sa...

Förändringar kan vara bra :)
Jag gillar texten i golvet, en kul idé.

Kram
Anci

♥Min Eden♥ sa...

Hej Goa!
Jag samlar ihop härliga inspirerande P L A N T E R I N G S B O R D till en ny samling. Jag hittade ditt bord och undrar om jag får låna din bild:

http://hviturlakkris.blogspot.com/2009/05/atervinning.html

Om jag får låna så lovar jag att länka och nämna din blogg!!

Ha en skön fortsättning på söndagen!!


H. Nina

Das Hohe Haus sa...

Es sieht so wundervoll bei Dir aus. Vielen Dank für die tollen Impressionen.
Viele liebe Grüße von Steffi vom Hohen Haus

Cindy sa...

Beautiful photos, and beautiful rooms as always... i love the little script on the dining room floor, it's wonderful!

Cindy

Stenmur & Gärdsgård sa...

Ååå så fint! Härlig harmoni, vitt och träfärg, klockrent... Alltid en fröjd Goa att kika in här... Vet inte om du kommer ihåg mig från förr, Malin som hade www.whiteseason.blogspot.com?

Kram kram

Samuel kings sa...

Brådskande verklig låneansökan nu:
Citylaon & kreditering)
Letar du efter ett företagslån? Personligt lån, bostadslån, bil
Lån, studielån, skuldkonsolideringslån, lån utan säkerhet, företag
Kapital etc. .. eller har lånet avvisats av banken eller
Finansinstitut av någon anledning. Vi är privata långivare och lån
För företag och privatpersoner med låga räntor och överkomliga priser från
2% ränta. Om du är intresserad av ett lån? Whatsapp oss idag på +971544105744 eller
(cityloan2020@gmail.com) och få ditt lån idag.

karlsson Mehterzail sa...

DU BEHÖVER LÅN Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2% EMIAL: (remy.credit111@gmail.com) Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com Gud välsigne dig, herr REMY FINK....

REMY.CREDIT sa...

vi har jullån för dig och din familj att njuta av denna semester jullån är tillgängligt nu kan du ansöka vilket belopp du vill vi har ett lån för dig
behöver du ett lån? Skicka ett mejl till remy.credit111@gmail.com
Hej hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu de närmaste 6 – 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi utfärdar lån med 2% ränta, med en snabb tjänst erbjuder vi alla typer av lån, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån
Skicka oss ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com}
vi har ett lån till dig ..