Just do it!

Just do it!

fredag 17 februari 2012

Hej mina kära!
Ja, klart jag vill blogga idag..:) Tänk varje dag denna vecka! Jisses, undrar hur nästa vecka blir?
Varje dag, inget, eller två gånger om dagen. Men det tar vi då, så vi får se..:)

Idag i varje fall spritter det alldeles extra i mig, för i dag får jag besök av två tjejer som jag inte träffat på flera år, och tycker så mycket om! Sååå roligt!
Och vi ska ha en tjejhelg här hos mig...*thihi*, längtar! Det blir nog mycket skratt, PRAT, tårar, ja ni vet, det där som så självklart uppstår i kära vänners närvaro.
Men nu får jag sluta för jag behöver skutta runt av "seframemotkänslor"!

 bilden är en precis vy, just nu när jag sitter och bloggar..:)

Jag önskar dig min kära besökare en ljuv helg.
Tack för att du besöker mig 

//Goa...*skutt*

17 kommentarer:

lisashus sa...

Vilken härlig och inspirerande bloppvy du har!

Det låter jätteroligt med en liten tjejträff och jag förstår att du ser fram emot den!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Trevlig helg! :)

Viola sa...

Glädjer mig att bloggivern hänger kvar, njuter som vanligt utav dina inlägg, ha en fin helg, här ska jobbas som vanligt, kram VIOLA

Tove `blogg verden sa...

God helg :)
klem Tove

Vida sa...

vacker vilsam vy vännen;)

njut av helgen med vännerna..vi behöver mycket sådant;)

helt ljuvlig bloggfnatt du kommit in i;))så bra för oss...

Vidapajbakkram

Stenmur & Gärdsgård sa...

Ingen fy skam vrå där inte ;-)

En fröjd att följa dina inlägg och vackra bilder... Härligt!

Bästa helgen nu till dig!
Kram Malin

Norregård sa...

Lycklig blir jag när du är inne i ett bloggflow....:))

Finaste Helgen till Dig & dina Vänninor ♥

M

Vintage House sa...

Underbart när man är inne i ett flow och då är det bara att köra:)
så mysigt det låter med en kväll bara tjejor:)
ha en skön fredag och en härlig helg.....
kram
sandra

Kristín S. Bjarnadóttir sa...

Dásamleg mynd... Góða helgi flotta kona!

Johanna Stålros sa...

Så fin, njut av helgen fina du! Kram

Tinas bo sa...

Vad kul med tjejhelg!!
Ni kommer säkert att få det superkul!! :))

En sån vy skulle jag oxå vilja ha över laptopskanten.. :)

Ha en underbar "sprittig" helg! :)
Kramis Tina

Marie sa...

Underbart vacker bild Gúa!!!

Ha en riktigt mysig tjejhelg!
Kramar Marie

Chokladvillan 1910 sa...

Ha så himla kul med tjejerna !
Kram Anki

Heaven's Walk sa...

Have a wonderfully fun weekend with your girlfriends sharing laughter and tears and many memories! :)

xoxo laurie

Team Åsgård sa...

Det var ingen dålig utsikt:)
Trevlig lördagkväll!
//Cicki

Anne sa...

Oh how I love to visit your blog.I hope you had a wonderful girls weekend.

Anci sa...

Har denna vecka börjat bra ? Här hostas det,men jag får ju tid att blogga då. Så det är både och :)

Kramar
Anci