Just do it!

Just do it!

måndag 13 februari 2012

En våldsam tillbakablick...

är vad jag bjuder på denna soligt, isigt, krispiga underbara måndag!
Fullkomligt utan inbördes ordning dessutom, och endast för att jag i dag kom på att alldeles snart har jag bloggat i 4 år! Jisses, så fort det går när man har roligt!

Och om någon sagt att jag skulle skriva dessa ord, när jag började, hade jag skrattat högt, skakat på rumpan och valt att prata om vädret..:)
Men, så är det, hela tiden förvånar vi oss själva...eller hur? 


Och förstås...
Lakrits marängtårta på det.
VARSÅGODA!
(Hoppas ni gillar..:)

Nu ska jag luska ut vad jag kan hitta i gömmorna till en utlottning,
för att fira dessa fyra år..:)))

Puss & Kram och allt det goda till er mina kära, 
som förgyller mina dagar med era besök 
och ändlösa ord av godhet

TACK!
//Goa

27 kommentarer:

gittan sa...

Men du vad fort tiden går! Och så mycket vackert du visat oss under dessa 4 år!! Och så många gånger du möblerat om där hemma "lol" Och jag slutar aldrig förundras över att du får till det så himla fint varenda gång - hur gör du, du fantastiska människa?
Grattis till dina 4-år som bloggerska <3 Självklart ser jag fram emot ytterligare fyra! Största kramen till dig min vän / gittan

gamla skolan sa...

Underbara bilder vännen , verkligen ögongodis !!!!
Stor kraam // Susanne ♥

Vitspets sa...

Underbara bilder ...
Kram Karina

Chokladvillan 1910 sa...

Vilken härlig bildkavalkad ! ;)
Kram Anki

Ewa sa...

Grattis till de 4 åren!!! Hoppas de blir många fler...så kul att kika in i din fina blogg!
O näe jag såg marängtårtan...då vet jag vad de blir till kaffet imorgon på Alla hjärtans dag!!!
Tack för tipset o stooor kram
Ewa

Junk De Lux sa...

Gratulerer med 4 års dagen!!...og gid det mange-flere-blir!!

Prøver å finne et favorittbilde, men jeg klarer det ikke! Alt er så utrolig vakkert <3

Klem!

inga Heiddal sa...

mmmmm... Va underbara bilder... Sérstaklega þessi síðasta.... slurp!!..;)

Johanna Stålros sa...

Åhh alltså vilka magiska bilder du bjuder på- älskar dem!!! Kram

Das Hohe Haus sa...

Your pictures are amazing!
Hugs, Steffi vom Hohen Haus

john sa...

Wonderful, wonderful images !! Congratulations on your 4th blog anniversary ! Your last post was great and so true ...I really enjoyed it thanks...Gail x

lisashus sa...

Grattis till din alltid så inspirerande blogg! Ser fram emot fortsättningen!
Kram
Lisa

LantlivsAnette sa...

Åhhh så vackert..nog var det tur att du började blogga så att vi alla kan ta del av ditt vackra hem..och butik !!
Puss o Kraaam från Anette
P.s Jag har snart bloggat i fem år...jisses vad tiden far iväg..

Unknown sa...

Wow! Du är så duktig, både på att inreda och att fota!! Grattis till dina 4 år!

Kram Linda

ChiPPy-SHaBBy sa...

Just LoVEd ALL the InSpiRiNg Pics!!!
Jeanine Burkhardt

Burlap Luxe sa...

I am in love with your LIFE and BEAUTY! all you inspire has my heart :)
xx
Dore

Millygarden sa...

Tiden går så fort...4år!
Det har jun jag med snart!


Kram Marina

Nellie sa...

Grattis! Och tack för att du har delat med dig av fina miljöer och stämningsfulla bilder! Är ofta inne på din blogg och återupplever det magiska jag upplevde för snart ett år sedan. Då vi, ett 50-tal kvinnor på väg till Danmark, även stannade till hos dig. Vi bjöds på goda smaker, underbar miljö, och ditt glada leende. Minne för livet!

Heaven's Walk sa...

Congratulations, Goa!! I am so glad that I discovered your wonderful blog because I love the way you style your sweet home! I find myself trying to style mine the same way! ♥ Cheers to 4 more years with you!!! :)

xoxo laurie

Petra Wolter sa...

Sehr schöne Bilder hast Du da gemacht. Bin voll begeistert.
Schönen Tag noch und viele Grüße
aus Deutschland
Petra

Snögården sa...

Helt underbart. Får ta en tur ner till din butik i sommar.
Kram

Malin's Hus sa...

Kärlek till finaste bloggen ever! Ha en underbar alla hjärtans dag! Kraaaaaaaaaam

mysiga heestrand sa...

Du är fantastisk! Så mycket inspiration som du delar med dig av. Många kramar från mig till dig idag på Alla Hjärtans dag.
Önskar att jag snart kan göra ett besök hos dig igen.
Marita i Heestrand

Vida sa...

himmel vilka vacka bilder..och tänk vad tiden går fort..
jag hittade dej i februari för tre år sedan och njuter av varje inlägg fortfarande..tänk vad många vi är här ute som förtrollas av din sagosida;))tokigheter och inspiration på hög nivå:))

ingen kan som du Goa ♥

varmaste kramen på Alla Hjärtans Dag till dej vännen ♥♥♥

Tinas bo sa...

Som vanligt, helt fantastiska bilder!!

GRATTIS till 4 års bloggande!!
Du har gett mig såååå otroligt mycket inspiration!!
Tackar ödmjukast för det...

ha en mysig ♥-dag!!
kram Tina

Anonym sa...

Grattis till 4 fantastiska år på bloggen! Du har alltid så mycket fint att visa.
Kramar från Marita i Björkhagen

Sandi~A Cottage Muse sa...

Happy Blogiversary to you!
So happy to be following you and am looking forward to what you'll be sharing next!

hampton sc sa...

Lots of happiness for these four years.
We'll make a year in March and hope to reach the four years with so much good work as yours.
kisses