Just do it!

Just do it!

onsdag 25 augusti 2010

Kram från Island...

-bilder från mitt kök.

Japp, jag är där, (eller här!?..:)
-och umgå med nära och kära, som annars är så långt borta.
Det är altid lika stort.
Det var likaså ovärderligt att kunna hålla min lilla mamma i handen igår, då hon fyllde 82 år.
En kär stund att minnas.

Och nu ville jag bara ge er alla, min största KRAM!
-för ni är bäst!
Ta hand om varann...
Tusen miljoner TACK, för alla era varma hälsningar!
Så ses vi snart igen..:))

49 kommentarer:

Alberte sa...

Vakre Guà!
Nyt hjemmlandet - det er nok godt å være hjemme hos mamma igjen!
Kjøkkenet ditt er en drøm - med det vakre traceur bordet og det mest fantastiske skap som du delte med oss i Vakre hjem!Jeg gleder meg over hvert nytt innlegg du har her og alle dine reportasjer i bladene.
Du er best♥ Ta vare på deg selv.
Klem, Jannicke

Rummet för välbefinnande sa...

Så värdefullt att få finnas där hos din mamma.
En värdefull gåva i livet...

Ja, så har jag precis mailat dig och jag log stort för mig själv när jag sedan kikade in och såg att du precis skrivit några rader här.

Njut av tillvaron så hörs vi av!
En stor stor kram till dig!
Mia

Lycka är ~ Onnea on sa...

hej!
Låter så härligt att du fått besöka mamma din på hennes födelsedag!
du visar så vackra bilder från köket.
Du ska ha det så bra där borta i Island
~marita~

Sirpa sa...

Har det så bra där och ta vara på tiden med din mamma och stor GRATTIS för henne!
Har det bra!
Kram Sirpa

Rozmeen sa...

Wow pictures! was it your house featured in the JDL??

Hugs,
Rozmeen

Belgin Pancar AKÇAY sa...

çok güzel

Vida sa...

måste ju erkänna att jag har saknat dej lite...men så glad jag blir att du är på hemmaresa:))

helt sagolika bilder här och i magasinen...

njut av familjen och platsen..

starkahöstvindkram
Vida

(eddas) sa...

Jeg bare elsker den kjøkkenvognen...en slik skulle jeg hatt:)
kos deg og nyt av dagen..
eddaKlemmer

Anonym sa...

Es maravilloso que estés junto a tu madre. Disfruta de su compañia!
Un abrazo.
Elvira

beate sa...

kjøkkenet ditt er fantastisk!

kos deg!

klem beate

Unknown sa...

Vilket härligt kök, rullbänken är ju bara sååå härlig!
Mysigt att få krama lilla mamman..

Kram Catta

Bente sa...

Så heldig du er å kunne reise til ditt land og få besøke din mamma. Du har et så vakkert hjem og bildene dine beskriver jo det meste.

Bente

Frøken Jægers Hus sa...

Ja herlige Guà! Takk for at du viser dine fine bilder. Kos deg med mammaen din.Det er sikket god for hun å ha deg der. Det er godt å være hjemme
Store klemmer til dere alle på Island:)
Klem, H

Anci sa...

Du har ett väldigt vackert kök ! Så mysigt att få vara hemma hos din familj och gratta din mamma.

Du hör också hemma bland de bästa.

Kram
Anci

It's me sa...

Hi is that your kitchen??? i saw it in the jdl magazine....or not??? tell me.....??? enjoy your trip to Island darling !!...so nice to be by your mom !!! enjoy !! ...love Ria

Millygarden sa...

Grattis til mamma på födelsedagen.

Härliga köksbilder...du har det sååå fint!

Kram Marina

sylvia sa...

hei Gua.
så nydelige bilder fra deg,du har det så vakkert,
så koselig du har det,
deilig å ha mamma så nær,det lyser kjærlighet lang vei av ditt innlegg.
ønsker deg et flott opphold,
klem fra sylvia

C. Tvillingmamma sa...

Makalöst vackert kök! Och va underbart,att få hålla sin mamma i hand,de försöker jag göra varje gång jag träfar henne,för en Mor är alltid Bäst :)

Lisas torp sa...

Så härligt att få vara med nära och kära och mamma som fyller år!Ljuvliga bilder från ditt kök - jag har njutit även i Magasinet där de ju också finns!
Du är en sån insprirationskälla!
Allt gott till dej och din gamla mamma!
Kram
Lisa

Änglarnas hus sa...

Så härligt för er att vara på hemmaplan..och att få fira mamsen din!

Härliga bilder ifrån ditt kök också!!

ha det bäst!! Kramis sanne

Norregård sa...

Stora kramen till Dig, du fina!!!

Njut tiden med de dina;o)

Kram Malin

Anonym sa...

CARPE DIEM GoaGUA! Njut av stunderna med de dina. Tanka pa med karlek och omhet fran din alskade familj och passa pa att insupa allt gott fran ditt Island!
Som alltid - de vackraste och mest rogivande bilder hittar man hos dig! Grattis till ditt vackra kok och framforallt till din Mamma.
Kram Zazza Susanne (tillbaka i Mellanostern igen efter en lang sommar hos Mamma i Sverige...)

Elin | Draumesidene sa...

Gi mamma-Gùa ein stor klem frå meg! :) Kos deg med dine! Nydelege bilder, som vanleg!

Elin

Anonym sa...

Hej vännen!

Jag önskar dig fina stunder och ljuvlig njutning på din fina ö.

Kramar
L

Anonym sa...

Vad härligt att få komma hem till sin lilla mamma och fira! Ha det så gott på Island.
Kram Marita i Björkhagen

Annas skattkammare sa...

Härligt att få så om varandra i familjen lite, ha dte så gott!
Kram /Anna (som njuter av dina vackra bilder som alltid)

gittan sa...

Dina bilder är fantastiska, eller
rättare sagt motiven är helt fantastiskt underbara!
Vilken lycka att få komma hem till sin gamla mamma, jag önskar att jag kunde fått göra det men livet blev inte så. Ta vara på alla stunder och njut varje minut, tiden får vi aldrig tillbaka.

En Kram till Island från mig / gittan

är du sugen på att titta in i min butik? http://hemtrevligtuteinne.blogspot.com

LantlivsAnette sa...

Åhhh är du där nu..vad roligt för dig,och din mamma !!
Ha det så bra nu, njut...
Kraaam Anette

Country Hill sa...

Såå... vackra bilder såg fler fina bilder i JDL, hur fint som helst riktigt njutbart och inspirerande.
Ha det gott!
Kram Lena

Anonym sa...

ojoj, hittade hit via Vita ranunkler-marie och vilken lycka! Fantastiskt fint hem du har!

Hit kommer jag gärna igen!

Ha en fin helg!
Kram pernilla

Loella sa...

Hej Goa du!!!


Njut hela tiden, var minut....
Andas, lev, spara minnen...

Sköt om dig Gua!
Många kramar Loella


P.s. love love love de rosa och turkosa kopparna du har i stället..står Loella på dem...:)

Kristina G sa...

for en herlig herlig blogg du har!
Inspirerende vakkert! Du har herved fått en ny fast leser :D
Ønsker deg en fin dag videre

Herman Grans ♥ sa...

Nydelig kjøkken du har.
Bildene i JDL var veldig, veldig fine. Ønsker deg ei fin helg og ein fortsatt fin ferie :)

Junk De Lux sa...

Ahhhhhh.....FOR EN BLOGG!!! Min første tur inn til deg dette...men det blir ikke den siste!!

NYDELIG!!!

Håper du har en god og avslapende helg,

Hanne

Magdalena sa...

Hej söta Gua!

hoppas du har det jätte mysigt i Island...det är jag nästan övertygad om att du har...

skickar dig en stor kram och varm hälsning från nattens mörker...

Fru S sa...

For en flott blogg! Jeg har nå lagt deg til som favoritt :)

In my house sa...

ÅÅÅÅåååååå, vad långt iväg du är.... Vilket välfyllt härligt kök med gosaker.... Sketafina bilder.... Njut med din mamma....

Kramiz och nyp

Dessie sa...

Älskar verkligen din köksö! Hur fin som helst. Hoppas resan är toppen.
Kram Dessie

Inspiration i vitt sa...

Puss o kram på dig ./Ingela.
Puss o kram på lilla mamma oxå

meriam Pinheiro sa...

Adorei teu blog, de muito bom gosto e de uma sensibilidade original. Parabéns
Abraços
Meriam Pinheiro - Brasil

Veronica sa...

Visst är det underbart att få träffa sina kära och hålla deras hand ibland. Jag förstår om din saknad hem är stor ibland, så passa nu på att njuta som om denna dag vore den sista! Det skall man alltid göra, men speciellt om man får möjligheten att hålla om sin mor!!!

Kram Veronica

Em sa...

Hej

OOOhhh, ett sant fint och mysigt kok du har! Nu blir jag avis ;)

underbart....
/Em

n o r d i n g å r d e n sa...

Ett stort grattis till din mamma som inte bara fyller år utan har en fantastisk dotter!!!

Wow, vilket kök du har, man vill ju bara flytta in! Såna läckra bilder och toppbilden med de rosa och turkosa kaffekopparna i diskstället, suck va fint, du är bäst! Ha det bra i hemlandet!! Mari.

Anonym sa...

Hej,

Har du tröttnat på å blogga eller...:?

/Ullis

mona sa...

vilka underbara köksbilder skulle villja flytta inn där ;) måste också säga att du har en underbar blogg.vilken kreativitet du har, önskar man fick bo som du.ha en underbar helg mvh mona.

Eddan sa...

Åh vad härligt för er att få fira din mammas födelsedag tillsammans.

Hoppas att ni får en fortsatt fin vistelse.

Kram från Anette

Jes/Vita villa vila sa...

Hej söta vän,

Hoppas allt är bra med dig & din familj & att ni haft en superduper-sommar!

Det var på tok för länge sedan jag var hos dig nu - så jag ville lämna ett litet spår här! Din blogg inspirerar och så även du!

Kram Jes ♥

Mys och hemtrevnad sa...

Hej vad kul att få vara "hemma"...välkommen tillbaka hit, saknar dina inlägg! kramis semlan

Unknown sa...

Hej världens goaste Gúa!

Blev tårögd när jag läste ditt inlägg nyss. Så fint du skriver om din mamma. Hoppas du har det bra på Island!

Va längensen jag kommenterade hos dig och kände att det va dags för en :)

Otroligt fina bilder du visar, men som alltid såklart.
Mamma och jag pratade om dig häromdagen om att du kanske skulle komma å hälsa på och fota lite, som du skrev till oss :) Hade varit otroligt roligt att få träffa dig i verkligheten.

Många kramar från mig. <3
Ps. Mamma hälsar!