Just do it!

Just do it!

torsdag 30 oktober 2008

Och så velar hon igen...

Hej mina kära vänner!
Nu sitter jag här framför tv:n och har fått låna en dator en liten stund..:)
Och vet ni, det känns soma att, så kommer det att bli framöver. För jag kan inte bestämma vilken dator jag ska köpa!
Återigen har velandet tagit över!
Även om jag vet att det ska bli en Mac, äntligen, så kan jag liksom inte bestämma mig vilken sort!
Helt otroligt!
Har länge haft en bärbar och trivs med det. Men (som alltid), så tycker jag att den MacBook som jag vill ha, är väldigt liten! Och då återstår iMac, som är väldigt fin, men, enligt mig lite för...stor!
Ja, det svänger minsann på velandets väg...*fniss*
Jag kanske skulle låta bli att köpa dator. Det är ju bara att erkänna att tiden räcker helt plötsligt till massa andra saker, trots att jag annars alltid bara tittar lite!
I varje fall, när de här hemma frågar vart jag ska, blir mitt svar..."bara titta lite"..:)
Men jag saknar era bloggar och de mysiga stunderna som jag snabbt frodas i er oändliga inspiration!...så ett liv utan är inte ett alternativ.
I am addicted...to you!

Jag har sytt en påse till alla mina plastpåsar...

pyntat den med lite måleri och broderat lite på löven..:)och så strök jag en bild över och plockade bort tills det kändes lagom... och nu hänger den här på min lilla dörr och gör nytta...


Tack för alla varma hälsningar mina kära kära!

Sköt om er och ha den bästa helgen..!


Fortsättning följer...

33 kommentarer:

malrodien sa...

NYDELIG!!!!
Du er så flink, og kreativ! elsker bloggen din;);)

Mitt hvite hus sa...

Helt nydelig pose =) Du er så kreativ og flink=)

ha en fin dag i morgen Klem Kesrtin

Hem och Lycka sa...

Å vilken fin påspåse! Sån skulle jag behöva till alla plastpåsar. kram

Hjärtat Mitt sa...

Påsen blev jättefin.
Nog tar det tid att sitta och titta lite. Men jag ser det som att läsa en bok ungefär, fast man får se mycket mer inspiration här :)
Ha en skön helg

Kram Mari i Marieholm

My Lovely Things sa...

underbara vän..Jag vetingen soms skapar så mycket vackert som du..
det är så fint hos dig..
kram anna

Lilla huset på prärien sa...

Ahh dessa datorer! Jag har en iMac så jag rekommenderar den starkt. Att den är liten gör ingenting utan är snarare positivt då man lätt tar ut den i trädgården eller med sig till diverse möten. Inget knussel! Har du en större bärbar är det lätt att den används som stationär - och då kan du lika bra köpa en sådan juh! Stationära är ju oftast lite lättare o smidigare att sitta och jobba länge och mycket vid. Nej - I love my iMac! Den är verkligen toppen ;)

Lycka till!

Kram Jenny

Mariana sa...

Hej!
Jag fick min macbook för ett år sedan och jag älskar den just för att den inte är så stor...men absolut inte för liten heller! Du kommer inte att ångra dej...VIT är den såklart:)
Passar på att tacka för en härlig blogg...
Är du möjligen en våg? Vi velar ju jämnt om allt!?

Vit Spets sa...

Vilken enormt bedårande plastpåsegömma... jag som gillar gömmor till alla hemska saker. En sådan skulle inte vara helt fel!
Ha en trevlig helg
//Siv

Elzie sa...

Jättefin påse. Och du - vi är addicted to you too!! Så vi hoppas att velandet går över snart *s*.
Hoppas du får en toppenhelg.
Kram Elzie

inga Heiddal sa...

Hey þú!!! Hvar eru pokarnir og sokkarnir mínir????

Jenny Oak Fae sa...

Ljuvlig påse du skapat..!

KRAM & ha en riktigt skön helg!

/Jenny

<3

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Fant hit via Tines kretative hjørne. Så flott blogg du har! Mange inspirerende bilder!

Jeg linker:)
Klem Anette, Norge

Rosengårdens Inredning sa...

Hej vännen!
Gillar påsen du gjort jättemycket....
Önskar dig och din familj en riktigt skön helg....krama varandra..Varma hälsningar Malin

Sirrý Jóns sa...

...ég á gamla powerbook sem er 12" og hún er æði svo lítil og nett. Held meira að segja að þær séu ekki jafn litlar lengur. Finnst þessar 15" bara vera þungir klumpar miðað við mína. Mín var voðalega létt fyrir 4 árum eða tæp 2 kg, eru örugglega léttari í dag. Ákvað bara að fyrst ég væri að fá mér FERÐAtölvu vildi ég að það væri auðvelt að ferðast með hana...

rosenskära sa...

Hej på dig pysselmaja! Nu har du alltså knåpat ihop en vacker påse. Vad mycket grejer du måste ha i dina gömmor! Pratade precis men min mamma, som berättade att hon hade varit hos ögonläkaren och fått besked om varför hon börjat se så dåligt. Det är gula fläcken som breder ut sig och det finns inget att göra. Och min mamma som älskar att brodera... Tycker så synd om henne, och så har hon för ont i fingrarna för att sticka...
Hon är inte den som gnäller i onödan så jag känner verkligen för henne.

Ja du, det där med datorer. Kan bara säga att vi har en PClaptop, en Acer, som har några år på nacken, men som vi är väldigt nöjda med. Och så har vi ju ett externminne så klart, för alla bilderna. Kommer aldrig att köpa en stationär dator igen, de tar alldeles för mkt plats.

Nu är mina små damer ute och busar, sminkade och fixade till vampyr och spindelkvinna. Tänk så spännande när man är liten!

Kram L

Sigga sa...

Knus fra Madeira. Siggs

Dalatorpet sa...

vilken fin påse du har gjort!!

Viveka Gulda sa...

Wow, Gúa!
Vet du vad jag har gjort? JAg tänkte att rätt ska vara rätt, så nu har jag gått igenom hela din blogg. Det tog kanske inte riktigt lika lång tid som att gå igenom min, men ändå. JAg har tittat på alla bilder och läst nästan alla texter. Jag blir mer och mer förundrad över hur bra du skriver! Du borde skriva krönikor i nån tidning så att ännu fler fick ta del!
Ett enda fel... du skriver för sällan! Kom igen, vi vill läsa mer!
kram
V

Veronica sa...

Ett trevligt problem minsann! Jag har hört viskas i mitt öra att jag kaske får en i julklapp, men att jag måste välja ut en själv. Eee, jag är lite bestämd på vad jag vill och gubben har insett att det han väljer INTE kommer att duga åt frugan.

Jag gillar verkligen din pås.påse!!

kram Veronica

Lilla Blanka sa...

Hej kära Goa!

Du är otroligt kreativ och dina saker blir ju sååå fina!!!

Vill också sy fina plastpåsehållare och mjölpåsar som du, men har inte hittat nåt "vettigt" tyg än :)

Ja du, jag är en riktig vel-madamme...ibland kan jag bara inte bestämma mig när jag står och väljer mellan två saker..men numera har jag börjat med en ny taktik för att lura mig själv *hihi* Antingen köper jag båda..eller ingen ;)

Kram
Mia

Englagård sa...

Påshållaren blev verkligen fin.
Visst är det svårt att köpa nytt, det märker ju jag när det gäller att köpa ny soffa:)

kram Karina

Berglind sa...

hæ gamla mín, bara segja hæ, ég á að vera að læra(er að drukkna)en nenni því ekki. elskaþig

Annika sa...

Vilken vacker påshållare du gjort, du är jätte duktig och kreativ.
Kram Annika

Jenny sa...

Jag hade aldrig kunnat välja dator, jag är så glad att min sambo bara köpte en åt mig utan att fråga först, ha ha! /Jenny

Anonym sa...

I constantly spеnt my half an hour to read this webѕite's articles or reviews all the time along with a mug of coffee.

my web page ... This Internet page

Anonym sa...

Tomb Raider, Mega Moolah, Mermaid's Millions, and Blackjack are some of the new Android game apps that have been released from Microgaming's
partner, Spin 3. Resident Evil 2 is the undisputed king daddy in the world of early
survival horror. The reason for this rather strange
feature is that, as described above, apps in the Android Market
are listed as they are submitted, without any testing.


Here is my blog post; video downloader
My site - radiosender

Anonym sa...

In short, they become obsessed by the grass is always greener syndrome
where everyone else's relationship and their own past lovers are elevated to the status of perfection. So even at young ages and relatively low levels of the sport, goalies will have their helmets designed with various colors, prints and patterns, shapes or designs, and more. Hometown Retired households are comprised of retirees, two-thirds of whom are over 65; nonetheless, don't assume that
these people don't do much more than hang around the house and watch TV all day. So, in conclusion, removing the headphones from your MP3 player is not bad, provided you don't
yank too hard on the cord. These applications are delivered with a lot
more flexibility at a fraction of the cost compared to desktop applications.
But there is a magic formula. Talcahuano. In an effort to counter the lack
of support from Microsoft, an SVG plug-in for Internet Explorer was developed and supported by Adobe.

Do you want a top notch gaming PC that can play all the latest games at max
or near max settings. When you set out to influence another’s feelings
for you, are you not interfering with that person’s free will.


Feel free to surf to my web site ... click through the following post

Anonym sa...

7 WCLH ( Format: Cоllegе Radіo Wіlkes Universitу's radio station plays mostly alternative rock, but Mondays have seemingly always been "Metal Mondays. The broadcasting process is not complicated as all the equipments essential are easily available but with new ideas coming up every day, new requirements rise with new criteria of transmission like Dab Digital Radio and DRM. This not only allows listeners to listen to their favorite MP3 files along with their SIRIUS radio; it also lets them digitally record their favorite radio songs for instant playback.

Here is my web site :: visit the up coming internet site

Anonym sa...

Great beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how could
i subscribe for a blog website? The account
aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
of this your broadcast offered bright clear idea

my weblog visit the following web page

Anonym sa...

Nice blog here! Alѕo yοur web sitе loaԁs up vеry fаst!

Whаt web host aгe you using? Can I get your affiliatе
link to your host? I wish my websіtе loаded up
as faѕt as уours lol

Feel free to surf to my web blog: please click the up coming document

Anonym sa...

When you quit, you can immediately feel its decision within
24 hours, health benefits, which can cause you to not smoke forever.
Continually letting a battery drain will make it die much faster then it normally would.
For the first generation, you'll need to release the back cover from the unit by running a shim along the edge of the unit to release all of the clips holding the backing on.

Feel free to surf to my page :: kostenlos spiele spielen - bookmarks.favoriten.de

Anonym sa...

The most important thing to know when you are selling an account is where you are
going to sell. Real game, real people, real thrill and of course real money; is all about online gaming,
the perfect place to fulfill your desire to be a multi millionaire.
The reason for this rather strange feature is that, as described above, apps in the Android
Market are listed as they are submitted, without any testing.


Here is my web blog ... online radio
Also see my website: myvideo downloader

Anonym sa...

When you pay for your traffic, you are guaranteed of a consistent traffic flow to your site.
Once a marketing campaign has been implemented, businesses can easily keep
track of the metrics that will then provide them with
up-to-date and in-depth analysis of the different campaigns.
Beginning with broadband services, you can check out the broadband service offered by
ADSL, cable and mobile.

Visit my website buisness