Just do it!

Just do it!

måndag 27 oktober 2008

Och så orkade den inte längre...


Hej mina kära!
Igår dog min dator...*hjälp*!!!
Så nu har jag fått låna sonens en liten stund. Tänkte bara att ni ville veta..:)
Alla bilder är borta..jättetråkigt! 

Men, men...Jag kan väl egentligen behöva lite vila ifrån denna apparat!
För den abstinens jag känner, är absolut inte av godo...eller?!
Ni får ha det bäst tills nästa gång!
Tack för alla snälla ord om reportaget...*glad*
 Nu får jag sluta...sonen ropar...)

Tre små bilder får bli min hälsning tills nästa gång...


Må bäst!

Veckans största kraaaam till er alla...

11 kommentarer:

rosenskära sa...

Det var nog lite meningen med datordöden, kan vara bra med lite blogg-vila känner jag också. Det blir lätt för många vändor för att "bara kolla" och så blir jag sittande...

Imorgon ska jag och min Elsa åka till Köpenhamn och Malmö på tu man hand och bara mysa. Vi börjar på zoo och sen blir det lite shopping i Byen innan vi åker över sundet till Malmö, för kronan är ju lite svag nu...

Ha det bäst, snäckan!

Kramar / Lena

inga Heiddal sa...

ÆÆ en þá færðu kannski langþráða bloggpásu... eller??? Nei trúi því nú varla. Þú getur ekki slitið þig burtu svo lengi you noisy little prat... Men ha de so bra. Till next Lilla gumman. Klemms INGA

lottens vita och gröna sa...

nääääää tur att du har så många bilder på bloggen, men det är ju å¨hemmet gumsan, på la familia har du i hjärtat!!!
blä för all dataskitdöd!

varmkram lotten

Vit Spets sa...

Himmelsk så tråkigt med en "datordöd" men tänk Då får Du chans att vila från bloggen...

Ha det bra
//Siv

Veronica sa...

Jag beklagar sorgen, datorns död alltså.
Ja, nu kan du passa på att ta dig en skön bloggledighet och umgås med familj och katt. Hur är det med lille lakrits förresten? Mår kisse-misse bra nu?

Kram Veronica

Lilla huset på prärien sa...

Usch så tråkigt med datorn... retfullt med alla bilderna. Går den inte att få igång igen och återskapa bilderna?

I vilket fall så önskar jag dig en bra vecka Goa!

Kram Jenny

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Hoppas du får tillbaka en frisk dator snart.
Inte kul när det händer.
Ha det så gott nu tills vi ses igen.
kramen Synne.

liven sa...

Uff så kjedelig når dataen slutter å virke!! abstinensen er nok verst første dagene som med alt annet :o)
nydelige bilder du viser......og nå må du vel ta masse nye:o)

ha en fin dag:o)

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Så trist med datorn. Och attans att så många fina bilder gick förlorade!
Men allt har en mening... Då min kamera la av så kändes det faktiskt lite skönt med bloggvila. Så passa på nu och bara njuuut!

Tills nu datorn är fixad eller en ny är på plats =) Hihi ja då måste du snabbt vara tillbaka med dina ljuvliga bilder och så sanna ord!

Ha det så gott gumman!

KRAM Anita

Josefine sa...

Hei:) For en nydelig blogg du har..
Synd med dataen.. skikkelig leit når slikt skjer.. håper du får ordnet det.. Ha en fin tirsdag, klem Josefine

Elzie sa...

Nämen vad trist. Jag hoppas att du tar dig tid med att vila nu medans datorn är ur funktion. Man kan behöva det också emellanåt.
Ha det så gott.
kram Elzie