Just do it!

Just do it!

måndag 16 februari 2009

Flunsa paus...

40 +, är min kroppstemperatur idag.
Nu är jag trött på detta!
Men...det går över och därför inget att klaga på!

Och jag ville bara lämna en hälsning till alla er underbara!
Tack för alla varma glada tillrop om mina fynd...*lycklig*
Jag kan bara tillägga att, detta var ingen loppis. Tyvärr!
Men ändå så mycket saker, att de två halvorna ännu ej är hittade.
Men den som väntar på nåt gott..;)

Ha det bästast alla mina vänner!
Så återkommer jag när, dimman klarnar.

tills dess så antingen sitter jag här.
Eller...

så ligger jag här på soffan.
ungefär lika skrynklig som duken..;)

Stor kram från feberlandet... om det är nån som vågar..:)

37 kommentarer:

Önskedrömmar i hvitt sa...

Krya på dig! Kram Maria

Anonym sa...

Krya på dig, du Goa!!!!!

Härliga bilder du bjuder på trots tillståndet!

Kraaaam

Jenny Oak Fae sa...

Fy vad trist vännen...krya på dig!

KRAM, Jenny

<3

Ingunn LGF sa...

Ønsker deg en riktig god bedring og en flott vinteruke!

Klem!

Sologbolig sa...

God bedring !
Nydelige bilder. Klem.

Randi sa...

Heisann Gua.

Men huff så sjuk du da!! Ikkje noko kjeket det nei..!
Da vil eg ønske deg god bedring,pass godt på deg sjølv!
Kram frå,meg!

Tine sa...

Hi Gua,

so lovely pictures...what was you're present for valentine?? Roses?? ;O)
I am so soory, that I don't understand what you wrote...and my google translator is terrible...

Heartly Greetings Christine

Millygarden sa...

Stackare! Krya på dig!
Vackra bilder....
Kram Marina

Mitt hvite hus sa...

God bedring min vennO=)

Linneas Hjärtefröjd sa...

stackare, skickar över en stor krya på dej kram!
mysit värre me andra ord...

otroligt att du orkar blogga ändå!! fina bilder!

kramkram linnea

Eddan sa...

Din stackare, har du åkt på influensa. Jag lider verkligen med dig! Hoppas du bara tar det lugnt nu och ser till att bli frisk fort.

Jag har länkat till dig i min blogg och hoppas att det är OK. Jag har äntligen kommit ett steg närmare min köksö och har ju ditt vackra arrangemang som förebild.

Krya på dig!

Kram från Anette

Bygatan sa...

Det lät inget vidare! Hoppas du piggnar till snart!

Vackra bilder!

Krya på dig Kram från Lena

Unknown sa...

Krya på dig! 40 grader är inget att leka med...

Kram Pia

Anonym sa...

Soft gray and white are such elegant color combination!

Hanna sa...

Krya på Dig vännen!
Underbara bilder orkar du visa trots febern ::)

Kramar / Hanna

Hagbacken sa...

Å din stackare, krya på dig!

Kram Linda

tinemor sa...

Riktig, riktig god bedring!!!
Kram

Kari sa...

Hei:)Jeg har noe til deg på siden min:)
Jeg håper du vil ta i mot den;)
Klem Kari Ann

Marie sa...

Stackars dig Gúa, hoppas att du snart känner dig bättre!!

Många kramar
Marie

Anonym sa...

Hej! Vilket vackert hem du har! Krya på dig din stackare/ Kram Johanna

lottens vita och gröna sa...

krya på dig gumman, tänker på dig och här kommer en gooooooooo varmkram från mig...svishhhhhh! //lotten

Fru Ekeby sa...

Vilka fina bilder! Trots att du är sjuk! Krya på dej. Hälsningar från Fru Ekeby.

Dagný sa...

Sæl Gúa,
Ég uppgötvaði síðuna þína fyrir rúmri viku eftir að ég fékk síðasta númerið af Vakre hjem. Ég verð að segja að ég er imponeuð. Þetta er ofsalega falleg síða hjá þér, yndislegar myndir og þú átt alveg svakalega fallegt heimili. Mig skortir lýsingarorð eins og greinilega má merkja á orðavali mínu.
Ég er búin að kíkja svolítið á síðuna þína þessa síðustu viku og hef alltaf ætlað að kommentera en ekkert orðið úr því. Bæti úr því núna.
Verð að segja að ég dauðöfunda þig. Ég bjó í Danmörku í 6 ár og flutti heim fyrir ári, til þess eins að lenda í helv.. kreppunni! Hinn kosturinn var Sjáland eða Malmö svæðið. Eins og sjá má á blogginu þínu og valdi ég ekki rétt. Ég elska að innrétta í þessum fransk nordiska landstíl (sveitastíll frekar halló orð:)) og það er frekar erfitt hér heima ef það á ekki að kosta kassann.

En ég get yljað mér við myndirnar þínar. Byrjaði meira að segja sjálf að búa til síðu. Kærar þakkir fyrir alla inspirationina (á slæmri íslesku)
Láttu þér nú batna stelpa,

kær kveðja Dagný

♥ Pia... sa...

hejsan..och uff..så tråkigt att ligga i flunsan...det gjorde jag för en månad sen..inte var det roligtprecis..men som du skriver..det gåår över..viken fin bild av bord och soffa..så grön jag blir varje gång jag ser det där bodet och stolarna..de är så fina..nää nog om detta nu..krya på dej..PIA

Sallys hus sa...

Nej men huuu...är du sjuk?
Krya på dig lilla vän!
Jag har legat på soffan å gottat mig med Vakre Hjem....åååååvad fint reportaget var.....himmel så mysigt det måste ha varit att få tassa runt i deras fina hem. Och jag kände det!!! Den gamla stämningen i det nybyggda huset....:)
kraaaam Katarina

Inspiration i vitt sa...

Krya på dig vännen min och var rädd om dig, det kommer snart bättre dagar.
Kramar till dig/Ingela.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron goa du!

ååå jag kikar in för att försöka ge dig läkande kramar.....mmmmmmm...kramar dig hårt!
hoppas det hjälper.. *BLINK*

Underbara bilder som vanligt.

KRYA nu på dig gumman!
Kramizzzz Nilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Jag e osså sjuk :-(
Samma sjuka som du ...jag tar tåget ner , jag tar ingen plats jag kan ligga på din halva säng , det går så bra . Så kan vi badda varandras pannor och äta galet mycket glass och bläddra i skvallertidningar tillsammans !!!
Krya på dej kära !!!
Kram/Loppan

Monica sa...

Hej !!!!!
Krya på dig...!!!!!
Kram,
Monica

Maria renoverar sa...

hej!
Jag är också sjuk. Så jag snörvlar ikapp med dig idag.
Krya-på-dig-kram Maria

Anonym sa...

Trist att vara sjuk!
Skickar en stor krya på dig- kram, vännen!!
Helen

Synnøve. sa...

Önskar di god bedring nu.
Kram på dig.
Synne.

gamla skolan sa...

krya på dig !! Kramar Susanne / den gamla skolan

Sigga sa...

Heilsist þér hjartað mitt.

Viveka i Bläckhornet sa...

Men hej gumman!

Fortfarande sjuk...?

Hoppas att de dyker upp nu de andra halvorna så du får dem kompletta.
Här har jag sprungit mellan våra tre eldstäder och vedboden hela dagen för att hålla värmen i huset. -26 grader.
Inte nådigt......!
Men imorrn drar vi till stan ett par dar igen, mannen ska hjälpa en kompis att kakla ett badrum.

Krya på dig kramar

Viveka

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig, hoppas ni mår bättre.

Härliga bilder, tänk att det kan vara så charmigt med nånting så skrynkligt =)

Kram Pirre

mylovelygrandma sa...

Hejsan! Fick Lantliv precis.. satt å tittade å så tänkte "gud vad jag känner igen det där badrummet å den där lampan i sovrummet.. vem är det som har en sån?" Sen kom jag på!!! det handlade ju om ditt fina hem!! det var så roligt när jag kom på det! Jätte fina bilder, nu ska jag sätta mig och läsa :) Hoppas du är bättre idag, du får krya på dig! hoppas du med fått tidningen idag så du kan njuta lite av det i alla fall! KRAM PÅ DIG!