Just do it!

Just do it!

tisdag 15 juni 2010

Är ditt hem...

Och skulle du vilja vara med i ett hemmahos reportage?

"Goa-Lina" är ett nystartat team, bestående av skribenten och stylisten Gúa Hlífarsdóttir och fotografen Lina Roos.
Mina funderingar och små alster, finner du främst här på min blogg, och Linas arbete finner du på hennes hemsida linaroos.se
Låter det intressant, är det bara att maila några helbilder från ditt hem till mig på hviturlakkris@live.se eller Lina på lina@linaroos.se
-Så kanske det är just ditt hem vi besöker för att föreviga i ett vackert reportage.
Vi ser framemot att höra ifrån dig..:)

26 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men va roligt ! Stort LYCKA TILL , underbart !
Kraam/Lotta

Anci sa...

Jag önskar:)

Hoppas att det går riktigt bra för er och ett stort LYCKA TILL med ert samarbete.

Kram
Anci

Sussi sa...

Så spännande! Ser fram emot era reportage. Ett stoooort lycka till!

Kram
Sussi

Lisas torp sa...

Åh, så spännande och roligt! Varmt LYCKA TILL med samarbetet!

Kram
Lisa

Elin | Draumesidene sa...

Lykke til Gùa! Så spennende! Dette blir suksess, eg veit det! Gleder meg til å sjå reportasjene!!! :)

Du har noko heilt spesielt, og du er god på å formidle det. Du er også eit menneske med eit stort hjerte. Dette viser att i det du gjer... Kombinasjonen kan ikkje kjøpast for pengar, -det er noko slike menneske som du har i seg...
Medfødt...

Ha ei vakker juniveke!
Klem frå Elin

Loella sa...

Jättekul, och stort lycka till!

Goa Gua, har sett reportage som du gjort i ngn av våra tidningar, minns inte just nu vilken bara, men det var jättefint...En särskild känsla och härligt ljus var det...

Kommer maila över bilder till dig på mitt hem, kanske vi kan ses då för ett reportage?..=)

Kramen och ha en fin dag!
Loella

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad skoj!Stort Lycka till .Bara så underbart♥ Kram Rita ♥

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Gud vad spännande!

Stort lycka till!

Kram Madde

Anonym sa...

Åå vad mysigt det skulle vara! Men eftersom precis gått från "modernt" Till lantligt så är mitt hem inte lämpligt. Men kolla gärna min blogg på de inlägget" Inte bara på kroppen" (eller vad jag döpte det till. Där har jag länkat och tackat för det var du med din inspiration som fick mig att göra iordning min gammla gungstol... TACK! tuvaling.blogg.se

Sigga sa...

Æ nú skilur frónbúinn eitthvað lítið en þá skoða ég bara myndirnar :)
Knús :*

Country Hill sa...

Oj så spännande det är bara att önska LYCKA TILL!
Kram Lena

n o r d i n g å r d e n sa...

Detta är ju bara din grej för evigt!!! Du är klippt och skuren för detta och det kommer gå så bra fö er!!

Så vackert med kryssen på den gamla stolen, och syrenen i den gamla kannan, och, och...

Sommarhälsningar från Nordingården

mysiga heestrand sa...

Jag säger som de andra ett stort Lycka Till. Jag tycker du har gjort så fina reportage dels med ditt eget hem och tillsammans med någon annan. Om det inte ringt en annan staylist och som skall komma i sommar hade jag gärna velat att du kom till mig.
Kram Marita i Heestrand

Jacqueline @ HOME sa...

Gear Gua,
How fabulous does your blog look ? Mind you, I wouldn't expect anything less from you !! haha.
It looks stunning.
I am looking forward to seeing photographs of your readers homes....you never know, I might send you one of mine !!
Have a lovely week, Gua. XXXX

Viveka på Humlebacken sa...

Å, vad kul, Lycka till med det, jag kan tänka mig att vi kommer att se massor av er framöver:)

Vida sa...

så härligt med kreativa kvinnor...lycka till;D

kan jag återkomma när dotterns punschveranda är klar och vi har fått lite grönt gräs i den blivande gräsmattan:)

justmissatkanonloppisfyndsnyftkram
Vida

Anonym sa...

GRATTIS till er båda två!
Så roligt och ett riktigt stort LYCKA TILL!!!!
Stor Kram Zazza

Änglarnas hus sa...

Såå kul!! Detta kommer passa dig perfekt!

Lycka till!!

Kramis Sanne!!

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad roligt vännen !
Lycka till, det kommer att bli kanon..
Kraaam Anette

Anonym sa...

så himla skojsigt =) Lycka till (fast det känns ganska självklart att det ska gå bra) Mitt hem... nej, det platsar nog inte in ens i fantasin "skrattar" / kram gittan

Tulipa sa...

Vad roligt!
Stoort lycka till!

Varmaste kramarna Mariette

Lina Roos sa...

Vad gulliga ni är allihopa.
Tack!!
//andra hälften, Lina

Lina sa...

Hej! Long time no seen från mig den senaste tiden!! Kika in på bloggen, så får du lite förklaring...
Så roligt med era planer!! Lycka till!

Kram från Lina

Norregård sa...

Gúa!! Jag ser fram emot Era reportage;o) Det kommer gå lysande!
Lycka Till!!

Kram Malin

Weisser Traum sa...

hallo meine liebe ja supper gerne würde ich mein zuhause bei dir im buch sehen.
meine meil trummer@bluewin.ch
würde mich sooooooo freuen.
grüässli daniela

Unknown sa...

Lycka till ni rara, kommer inte vilja missat ett enda repotage från er!! Kram Petra