Just do it!

Just do it!

lördag 26 juni 2010

Hej alla mina fina!

Hoppas ni inte har varit alltför trötta denna midsommardag..;)
Det har faktiskt inte jag varit, utan passat på att röja lite här och var och känner mig lika förväntansfull som ett barn på julaftonsmorgon.
Jo, för att, imorgon ska jag och mannen min ut och åka på tu man hand. Och det vet ni, händer inte ofta.
Vi ska ända upp till Härjedalen, och jag tycker det är så KUL!
Har aldrig varit så högt upp i vårt avlånga land.
Hoppas jag hittar många loppisar på vägen..:)
Anledningen till vår lilla tripp får ni veta när vi kommer hem igen, men jag kan ju i alla fall berätta, att släpet ska med, alla dessa mil..;))
Japp! - over and out...!

Så bara några bilder från diverse hörnor som jag just nu gillar i mitt hem..:)

Ta hand om dig och jag hoppas solen skiner på dig.
Tusen tack för besöket, och alla varma ord du lämnar!

Tiotusentontussilago till dig, samt en bamseKRAM...

17 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh, åker ni nu då........
Ja, du vet att du bara ringer om ni känner att ni vill ta en liten paus så där när ni kommer till Värmland.
Jag står här med öppen famn för er, det vet du!
Kram på dig och trevlig resa........

Made in Persbo...Carina sa...

Helloooo Darling!

Oooo så spännande med en släpkärreresa till vackra Hälsingland! Hoppas ni får en härlig resa! Det är såååå vackert där uppe. Du kommer inte bli besviken!

Men vilka härliga bilder du visar. Så härligt rofyllda! ....men du...den där vackra soffan med runda hörn...har du den ute i uterummet??? Är du inte rädd att den ska bli förstörd? Den är ju såååå vacker!
Å Gua...kan inte jag få hyra in dig här några dagar så kan du hjälpa mig klä om min kökssoffa som jag skulle klätt om i 15 år nu men det har ännu inte blivit av.
Vad är det för tyg du klätt dina soffor med? Ser ut som mjölsäckstyg. Det behöver väl vara ganska kraftigt och slitstarkt för att hålla dagligt slitage.
Har du målat de vackra siffrorna och bokstäverna själv???
Åååå kaaaan du inte komma och bo hos oss ett tag *blink, blink*...resten av familjen är givetvis också välkommen , hihi.

Ha en härlig fortsättning på helgen gumman!
Kram, Carina

Country Hill sa...

Så vackra bilder Du alltid visar andas verkligen harmoni.
Lycka nu till med det nystartade projektet!
Härliga Härjedalen är så vackert, klokt att ha släpet med om Du fyndar något, trevlig resa.
Ha det bra!
Kram Lena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Härligt att få vara på tu man hand.
Du har det så smakfullt i ditt hem.
kram Anette

Anonym sa...

Mysigt Goa! Både att varapå tu man hand och att ha med släpet.
Släpet med bara andas spänning, jag blir nästan pirrig bara av att höra det *fniss*

Älskar soffan och den fina pardörren, allt tillsammans så vackert, ska kika in på det där rummetnär jag känner mig stressad, I love it!
Puss på dig
L

Viveka på Humlebacken sa...

spännande:)

Anne-Lise, blogg.mingard.se sa...

Din blogg är bara såååå fin!!!

Unknown sa...

Skall verkligen bli roligt och spännande att se vad det är som lockar Er hela den långa vägen till Hälsingland!

Du hittar säkert massor av andra saker längst vägen att fylla släpet med.

Lycklig resa. Sköt om varandra och njut av er på tu man hands trip.
Hoppas att solen skiner hela vägen upp och även på vägen hem igen!

Ha det bäst!
Kramisar Jeanette

Vida sa...

oj så spännande att åka och hämta hem en skatt...

du visar väl oss sen hoppas nyfikna jag :))

kan se hur många bilder som helst från ditt hem och alltid förundras över allt vackert...

brunbränd efter dagens skärgårdstur sitter jag i skuggan resten av dagen med kaffekopp och bok...

sommarochhavsvindarkram
Vida

Änglarnas hus sa...

Ljuvliga bilder! :)

Så mysigt det låter att bara få rå om varandra..och något spännande har ni allt på gång m tanke på släpet ! ;)

Kramis sanne

Norregård sa...

Hej!!
Vilka underbara vrår du har i ditt hem!! Vad kan det nu vara du ska hämta....Kör försiktigt och njuuuut av vackra Sverige!

Kram Kram Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Underbara hörn av ditt hem!

Spännande att se vad som ska fraktas hem på släpet!:)

Sköna dagar till dig vännen!

Kram kram!

Millas hem sa...

Jag är helt säker på att jag hade tyckt väldigt mycket om många hörn i ditt hem!=)))

En trevlig resa önskar jag er!

Kraaam

Anonym sa...

Du har ett fantastiskt hem! Önskar dig en härlig resa.
Kram Marita i Björkhagen

Manja, Brocante de Knotwilg sa...

Hallo
Wat heb je toch een leuk blog
vr groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Joyforhome sa...

du är ju bara för söt :) så fint du har det i ditt fina hem

Kramar Malin

Siren sa...

Wow for en utrolig stilig sofa! Du har det så flott! :)