Just do it!

Just do it!

onsdag 2 juni 2010

Hej alla mina fina!

Här kommer en pytteliten hälsning till alla er, som så troget hälsar på i min lilla Lakritsvärld.

Bara ord, som fyller min tanke, min kropp, mina sinnen, mina skratt, mina blickar, mitt liv just nu...
 tacksamhet,
 förväntan,
 sol, 
 värme,
 längtan,
 jordgubbar,
 umgänge,
 tankar,
 beröring,
 minnen,
 smaker,
 uppskattning,
 kärlek

Hoppas du fångar stunden i sommarens dofter,
med dina nära och kära...

Tusen tack för dina besök och alla varma hälsingar!
Jag är så rik!


Vill du bli glad så tryck på länken..:)
Inspired By Iceland

Puss & Kram och massa kärlek till dig...

Så ses vi snart igen..:)

20 kommentarer:

vosgesparis sa...

awwww you seem in a really happy mood, that is what love and the sun does to us ;)

I love your pictures, what a scene with the table in the grass with that building and it;s chandelier I love it. Happy week ;)
desiree

Jacqueline @ HOME sa...

Hi Gua,
Doesn't the sun make you happy. We have had the most beautiful day here in the UK. Clear blue skies and very hot and set to continue. Makes you feel good to be alive. XXXX

Kristín Bj. sa...

Takk fyrir síðuna þína fyrr og síðar kæra Gúa, hef lengi fylgst með henni og bent mörgum vinkonum á hana sem eru jafn heillaðar :)Ég hef alltaf ætlað að senda þér línu en það hefur ekki komist í verk að fá sér aðg. til að kommenta hér fyrr en núna. Myndirnar þínar veita djúpan og mikinn innblástur:)
Gangi þér allt í haginn,
kær kveðja,
Kristín

Goa sa...

Takk þúsund sinnum fyrir kveðjuna kæra Kristín!

Mikið verður hjartað heitt og glatt, að heira orðin þín og að landskonur mínar skuli koma hérna í heimsókn!

Ég er stolt og glöð!...og held út í sól dagsins með stórt bros á vör..:)
TAKK!

Allt það góða til þín, alltaf!

Ástarkveðja á Islandið mitt fagra...

hagagården sa...

Men å vilka underbart fina bilder.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Magdalena sa...

Massa kärlek till dig också Gúa!
...underbara bilder!

magdalena

Vida sa...

så mycket kärlek det finns inom dej...syns i din bilder...känns i dina ord...

underbart...önskar dej en ljuvlig dag i solen

cyklastädanjutamad&vinkram
Vida

Lycka är ~ Onnea on sa...

Fina ord och fina bilder!
ha en skön dag.
~marita~

Anonym sa...

Hej min vän!

Nu var det länge sedan sist. Jag blir så inspirerad och nyfiken när jag ser din bild med ruinen. Den lockar till fantasieggande saker. Ser mig själv nästan springa runt där som Anne på Grönkulla gjorde. Förlorar mig i mina tankar och skriverier och vips så har alla papper flygit iväg över hela stället och jag springer ivirigt och förtivlat runt för att samla ihop dem.......

JAg vet loite galen är jag men underbar bild som gör att mycket mysiga tankar fladdrar runt.

Bästa dagen till dig

KRamar Lena

Sussi sa...

Härliga bilder...härliga ord!
Ha en härlig torsdag!

Kram
Sussi

Country Hill sa...

Det strålar lycka från Dina vackra ord och ljuvliga bilder!
Kram Lena

Country Hill sa...

Det strålar lycka från Dina vackra ord och ljuvliga bilder!
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint Gua. Jag gillar dina islandsfoton, ska trycka på länken för mer lycka.
Njut dagen min vän
Kramar
AnnaMaria

Annas skattkammare sa...

Jättefina ord och ljuvliga bilder!
Kram /Anna

Änglarnas hus sa...

Fina bilder!!

ha en riktigt härlig sommar!!

Kramar Sanne!

Unknown sa...

Hallo du goa lilla Gúa!

Ord alltid dessa tänkvärda ord som du ger till oss alla.
Man tänker verkligen till lite extra då man läser dina inlägg.

Visst är det ljuvligt med sommar!
Speciellt sådana dagar som vi hade igår och idag.
Livsandarna vaknar verkligen till liv!!!!
Men det är njutningsandarna som också ger sig till känna....
I vart fall så är mina på topp!

Önskar dig en ljuvlig helg
Kramisar Jeanette

signerat 71 sa...

Hej kära du,
Alltid lika kul och inspirerande att kika in till dig.

Jag hör av mig snart - jobbar 1,5 vecka till sen semester och då återkommer jag till dig.
kram Kram J

Loella sa...

Din lakritsvärld är en av de finast här i bloggvärlden. Sagolika bilder och miljö och så fina ord du delar med dig av!

Har följt din blogg länge nu och hoppas få kunna göra det i flera år till!

Kram loella

makyloua sa...

tres belles ambiances !!!je découvre ton blog par harmony og kontrast
je vais revenir
see you

inga Heiddal sa...

Vá flottar myndir... Þú ótrúlega fallega og hugmyndaríka kona... Ástarkveðja til þín.... Lét google þýða það sem þú skrifar hér að ofan og ég hreinlega dó úr hlátri. Svona ensku,sænsku íslensku,háfvitaþýðing en ég náði þó samhenginu... HEld samt ég lesi þetta bara áfram á sænsku. Skil það hreinlega bara betur!!! Kram á þig