Just do it!

Just do it!

fredag 11 juni 2010





*Ding Dong*...mina fina vänner!
Här kommer jag, som fullkomligt trotsat min blogg, insmygande, och då har ni lämnat  så ljuva hälsningar att jag bugar och undrar vad det är som ger mig denna rikedom!?

Åhhh, jag blir så glad..:)
-Skuttar en runda, sjunger högt och dansar i regnet!

Tusen, Tusen TACK!

Vet ni, jag tycker allting är så himla bra just nu.
Jag nyper mig i armen och undrar om det är på riktigt, flera gånger om dan.
det är inget speciellt som gör det, utan jag tror mest på att jag ger mig tiden att känna efter.
Gör du det?
Det hoppas jag verkligen, för det är så härlig känsla som uppstår och saker faller på plats..:)

Och jag har tänkt klart gällande bloggen.
 Jag ska fortsätta, men under sommaren blir det färre inlägg. För när höstens vindar börjar vina, vet jag att lusten återkommer. (Been there before you know..:)

Och om ca. tre veckor sätter vi igång på riktigt i garaget.
Bilden är klar och verket kan framskrida. ...*Hjular igen* och hela miljön kommer förhoppninngsvis att bli klar under mannens semester...*hoppas*!
Sen kan jag fortsätta skapa min lilla dröm = längtar...


 Men i helgen hoppas jag mest på nåt loppisfynd..:)

Och så...
Stora kramen till er alla som hittar hit, och en trevlig helg likaså!
Ni är BÄST!

27 kommentarer:

johanna sa...

Hej du goa gua!!! Vad glad jag blir att du blir kvar!!!!Underbara bilder som alltid!!!
Stooor varm kram till dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En till som blir glad att du är kvar. Alltid så roligt och titta in till dig, och så är jag väldigt förtjust i dina foton.
Trevlig helg
Kram till dig
AnnaMaria

johanna sa...

Hej
Vad söt du är! När vi såg bilden i går blev vi så chokade att vi såg ut som två stora degklumpar=)))) Vi var på fest dan innan så man får väl skylla på att man blir svullen efter en natts festande=))
Ja hanär underbar min älskling , blir bara kärare o kärare för varje år=)
kraaaaam sötis

Sussi sa...

Det var ett klokt beslut du fattat! Man ska alltid lyssna till sin inre röst, det får man aldrig glömma bort! Du har ju "intensivbloggat" så länge och det är väl inte så konstigt att inspirationen tryter ibland, precis som det är med allt annat i livet! Dessutom är det ju SOMMAR och så mycket annat man hellre vill (och SKA) göra än att sitta framför datorn!

STORA kramen från
Sussi

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig helg!
Kramis/LenaS

Beth sa...

Enjoy your weekend! xoxo Beth

Rummet för välbefinnande sa...

GÖTT Å HÖRE.....
Ja, så skulle det ju låta om jag stod där hos dig nu, för så låter min värmländska! Och jag skulle sagt det med stort eftertryck ska du veta och en aning lättnad.
För visst är det ju så att du bara ska blogga när du själv känner att du vill, men VI - vi vill ju att du ska blogga för evigheternas evighet förstår du väl *ler stort och själviskt*

Fortsätt du att hjula av glädje så ska jag strax börja här jag!!!!!!

Ha en fin helg söta du!
Kramar

Unknown sa...

Blir också glad att du fortsätter, men gör det i din egen takt det är bäst annars är risken att det inte blir till glädje!
Trevlig helg!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

STORA kramen till dej med !
Neej du får aldrig sluta blogga igen , för då förgås jag av längtan !!
Gör klart snabbt nu för snart ska jag på Skåneturne´!
Kramisar / Ploppan

gamla skolan sa...

Bra beslut vännen !! Kramar i massor ! // Susanne ♥

Vida sa...

glad att höra att du mår så gott vännen, nu när sommaren är på väg och man är ledig tillsammans att göra det man vill :o)

hoppas du gör tokfynd på helgens loppisar...

börjar snart måla lada i Tunby:)

arbetsoverallregnstövlarkram
Vida

It's me sa...

beautiful pictures ......wish you a lovely weekend !! enjoy !! life is good!! hugs from me...Ria...

Norregård sa...

Jippiiiiiieee!
Du blir kvar, ny mall har du oxå!Njut sommaren och ha det bara bäst!
Jag längtar till din butik blir klar;o) Så spännande....

Det bästa till Dig du fina!
Kram Malin

Unknown sa...

Vad skönt att vi får njuuuta lite till av din blogg. Det är alltid lika spännande att titta in och se vad du har hittat på för nya snygga grejor.
Ha en skön helg!
Camilla

Marie sa...

Den största kramen till dig min söta fina vän. Är så glad att du mår så bra och så är jag glad över att du fortsätter blogga. Längtar tills vi ses!

Puss & Kram
Marie

Country Hill sa...

TACK det jag som ska tacka och många med mig det vet jag som tacka för att Du bestämt Dig för att fortsätta med alla Dina vackra och kloka ord. Jag och vi vill också fortsätta att se Dina fullkomligt underbara och inspirerande bilder.
Ja jag tar mig friheten att tala för fler än mig. Men med ålderns rätt och viss erfarenhet tar jag mig den rätten.
Vad ska hända i garaget kanske ska det bli en butik?
Jag håller tummarna att det går bra för Dig Du min inspirationskälla!
Var rädd om Dig !
Kram Lena

Rozmeen sa...

Hi,

Great pictures!

Enjoy your weekend.

Hugs,
Rozmeen

Inspiration i vitt sa...

Hej min goaste, så härligt att det börjar närma sig nu, kan knappt bärga mig innan jag får se hur det blir, vet bara att det blir ljuvligt, allt du tar i förvandlas till skönhet.
Så fint du har på bloggen, är det en ny mall?
Jag är glad att du fortsätter blogga, alltid.
Själv hinner jag med stor möda med två inlägg i veckan och det går hur bra som helst.
Kramar i massor/Ingela.

Jacqueline @ HOME sa...

Hi Gua,
It is a 'good to be alive' time for you and long may it continue.
Your photographs are beautiful, and your mood is very happy....and it shows in your images and words.
Enjoy the weekend. XXXX

Anonym sa...

Det låter som en bra idé tycker jag.
Så kul att planerna går framåt, då är det kanske fler än jag som öppnar i höst =) Just nu går jag en superbra kurs om företagande, lär mig lite lagom om lagar och regler, lite bokföring, får en massa härliga kontakter osv. Något jag verkligen kan rekommenderar till alla som ska starta eget.
Hoppas du hittar en masssa skojsigt på helgens loppisar. Själv ska jag ha växtförsäljning här hemma, ca 400 perenner ska bort! Hoppas det är åtminstone någon som trotsar vädret och hittar hit för att fynda.
Största Kramen gittan

inga Heiddal sa...

Pantaði fyrir þig far úr príslista og þú flýgur þann 5 júlí næstkomandi með viðkomu í Vietnam!!!

Anonym sa...

Hejsan basta, godaste fina Gua!
So strange den nya internetvarlden kan vara...I dagar har jag vantat pa DITT beslut, ska du fortsatta eller...(Jfr. tonaringen som vantar pa ett telefonsamtal hi,hi)Du ar den basta bloggen och inspirationen i VARLDEN!!! Det var du som fick upp ogonen for mig och hela detta elektriska och fantastiska "tankeutbyte" som din dagliga blogg ar! TACK Gua, och TACK for att du ska fortsatta. Hoppas att inspirationen, kraften och gladjen kommer med lite sommarvila! Stor kram Zazza (MiddleEast)

Unknown sa...

Hej underbara Gúa!

Vill först å främst tacka för mailet du skickade till mamma och det du skrev till om/till mig :) Jag blev så glad så jag började gråta! Både mamma och jag grät när vi läste ditt mail :) hi hi!

Hoppas vi ses snart! Skulle vara så roligt :)

Underbara bilder du visar som vanligt och vad glad jag blev att du blir kvar!

Många kramar
Moa

signerat 71 sa...

Hej,
SÅ fina bilder du bjuder på!
Hoppas din helg varit rikitgt skön!!!
Kram J

Mys och hemtrevnad sa...

Vad roligt att du är sååå sprudlande glad och vad kul att du tagit ett beslut i min smak...kommer med göra färre inlägg över sommaren, men inte släppa taget helt*ler...ha en skööön sommar kramis semlan

Eveline sa...

vilken tur att du inte ska sluta blogga! var ska man då hämta inspiration till sitt ständigt pågående inredningsprojekt (det som kallas hemmet)?

Anonym sa...

Hallo aus Nürnberg/Deutschland.
Ich freue mich immer über neue Bilder von Ihnen, die Kommentare dazu sind für mich allerdings unleserlich.
Ich wollte Ihnen aber sagen, dass mir Ihr Blog am allerbesten gefällt!!
Schöne Grüsse
Christa