Just do it!

Just do it!

onsdag 2 december 2009

Full av lycka...

...är jag!

Och alldeles ivrig..:)
Jag är bara så oerhört tacksam för alla era besök!
Jag fattar inte vad det är som gör mig detta förunnad?! Jag är alldeles överväldigad av era varma hälsningar och hoppas bara att ni vet hur mycket de betyder för mig. Och jag tackar ödmjukast.

Och så tänker jag bli en lite flitigare bloggare denna julens månad. Vi får väl se hur det går..;) Ni kanske tröttnar på mig, eftersom jag alltid har så många bilder av samma saker,men den risken får jag ta.
Och nu vet ni det..:)

Och så till paketet jag fick...
JAG har vunnit! Jopp, det är sant!
Och vet ni, det händer så sällan att jag har dansat runt som en delfin, av lycka..:) Jag fick detta underbart fina hjärta, av den lika underbart fina...
Visst är det ljuuuvligt..!!
Och det fick genast plats i köket och där ska det bo denna jul. Och varje gång jag går förbi ler jag lite och beundrar det faktum att det finns såna ljuva människor i vårt vackra land, som delar med sig och fyller min vardag med glädje. Vilken heder! = *lycklig*

Och så mängder av bilder från mitt just nu vita kök. Kände behovet av vitt i Skånemörkret och ombyte förnöjer ju alltid, eller hur..;))
Har samlat massa saker i en stor gammal rostig verktygslåda, som bara har stått ute. Den tar upp lite av den mörka färgen i bänkskivorna och ljuskronan ovanför...

De får prata i sin tystnad och ni får må bäst, mina kära...


Puss och kram o massa lyckliga tankar till er alla!

Så ses vi snart igen..:)

23 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Nydelig! Virkelig vakkert! Takk for inspirasjon nok en gang! Jeg har akkurat fått en gammel verktøykasse i tre, som står på kjøkkenbordet med diverse ting oppi!

God desemberklem!

Elin.

Rummet för välbefinnande sa...

Jag har ju haft förmånen att träffa Anna-Maria när jag hade butiken....... Hon är så omtänksam och jag förstår att du är lycklig!!!! Tur som bara den hade du och ett ljuvligt hjärta att njuta av. Ja, då är livet gott!
Ha det gott och jag tröttnar aaaaaaaaldrig på dina bilder - bara så du vet :) :)
Kram kram Mia

Anonym sa...

Hejsan du otroligt kreativa och inspirerande!!! Tack för att jag får smyga omkring här och läsa dina vackra texter, titta och inspireras av fina bilder på ditt hem och de fina idéer som du delar med dig av. Ha det så bra!

Kram från Krista

Made in Persbo...Carina sa...

Tjingeling där pudding!

I helgen var jag i Göteborg och spatserade stolt genom stan iförd en varm och vacker svart Isländsk mössa ;)

Vilka vackra inspirerande bilder du visar av ditt julkök Gua! Underbara att se!

...och jag har hört ryktas att nya numret av Vakre ska komma till stan imorgon så då bara måste jag rusa dit och förse mig med ett ex. Är så nyfiken på ditt uterum i vinterskrud!

Kram goding, så hörs vi! :)
Carina

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så skjønne bilder :) Kjem i virkelig julestemning her.. :) Tusen takk for at du deler :)

Ha ei god natt! Godklem

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Här är alltid så gott att kika in, mysigt och fint !! Vilket vackert hjärta !! Och den där lådan i köket, så fint alltså..
Ha nu en toppendag vännen, och skål i kaffe muggen..
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Gúa. Vilken härlig jul och adventskänsla det är över dina bilder. Så roligt och se hjärtat hos dig, det hänger jättefint på skåpet. Du har ett väldans mysigt kök, jag gillar din rostiga verktygslåda. Fint och ha jullökar i också.
Ha nu en bra dag
Goa kramen
AnnaMaria

Elsa och Helena sa...

Så underbara bilder! Jag tröttnar definitivt inte...dina foton är helt ljuvliga:)

Kram Helena

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vackert hjärta, hon är så himla go Anna-Maria!
Tack för all inspiration du delar med dig av!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Anci sa...

Hej !
Du har ju en så underbar blogg med vackra tankar och de mest ljuvliga bilder !

Stor kram
Anci

hagagården sa...

Underbart vacker som vanligt!!!
kram o ha en go dag.
ninni

Tulipa sa...

Hej goa du!
Vilken massa bilder att insupa inspiration ifrån!
Du gör så mycket vackert och med så mycket känsla...den vi alla ständigt söker...för det är ju känslan bakom saker och ting som gör alltihop!!!

Önskar dig en riktigt fin helg med mycket ljus och värme!
Kram Mariette

S o F sa...

Kan bara instämma - helt ljuuuvligt hjärta!

Tack för fina bilder! Ha det gott!

Jacqueline @ HOME sa...

Oh I love the heart that you have won. It's beautiful and I'm sure that it looks so lovely, hanging in your kitchen.
Your photographs are so great and it all looks so gorgeous. Enjoy your preparations for Christmas. XXXX

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Åhhh allt är så vacker hos dig.. varje gång ja kikar in känns som en saga... UNDERBART!!!! massa kramar sussie

gittan sa...

Lyckliga den som finge bo i ditt kök... Grattis kära Gúa till vinsten! Så vackert, det hade passat finfint hemma hos mig med ;P Nu ska jag ta mig en titt till "dräggel" på dina underbara bilder. Största kramen till dig / gittan

Norregård sa...

Så fint, jag vill bara titta igen och igen!! Du kan då få till det;o)
Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan snuttis!!

Jag kommer aldrig att tröttna vare sig på bilder eller ord ifrån dig..är såå glad att du känner dig inspirerad att dela med dig av dina tankar igen!!

Blev så glad och hedrad över ditt besök hos mig..och varm i hjärteroten över dina, som alltid, goa ord!!

Allt gott till dig!!

Kraam Sanne!!

blomsterboden i skanör marie sa...

Som alltid j'ätte mysigt inlägg och vackra bilder=)
Kramkram marie

Lotta sa...

du har fantastiskt fina softade bilder njuter av din blogg Kraaam Lotta

. sa...

Hihi, du är ju för rolig! Dansat runt som en delfin? Men jag förstår dig så väl, för jag har också vunnit en vinst, och rätt vad det är kommer den. Men mer om det då. Ha det bra!/Camilla Ps. Ditt skåp i köket är så grymt snyggt! Ds.

Sköna o Gröna Ting sa...

Hejsan i julstugan..., jag har en tävling hos mig som jag tror att du inte vill missa.
Kika in en sväng vettja!!!

Kramar til dig....
Marianne

Anonym sa...

I like the lovely table.... dis you paint it?

Hugs form Switzerland

Lola