Just do it!

Just do it!

torsdag 24 december 2009

Gleðileg Jól...

Till er alla mina fina!

Vi har precis avnjutit en underbar julfrukost. Massor av gottigt tillsammans med varm choklad.
Detta är årets finaste dag.
Hos oss börjar inte firandet förrän klockan sex. Så är den Isländska traditionen och den håller vi fast vid..:)
Så nu tänkte jag fixa mig i ordning lite och ta en sväng till minneslunden här i vår lilla by, och tända några ljus till de som inte finns hos oss längre...


En GOD JUL till er alla.
Må bäst.
Njut och ta vara på denna ljusets högtid...



Tusen Tack för alla era besök och underbara hälsningar!

Så ses vi snart igen...

22 kommentarer:

In my house sa...

God Jul önskar jag dig min goding! ät mycket Gottit, å ta de lugnt! Kraaaaaaam josse

hemma hos lilla mej sa...

GOD JUL VÄNNEN ÖNSKAR JAG DEJ OCH DIN FAMILJ.Ha EN UNDERBAR DAG.ÄT GOTT MYS OCH NJUT.JULKRAM RITA♥

Mia sa...

Tassar in och önskar dig också en riktigt god jul!

Kram Mia

inga Heiddal sa...

Æ fínt og fínt og aldeilis fallegur þessi drengur sem prýðir myndina til að fullkomna jólin ykkar... Elsku Gúa mín og þið öll Megi gæfa og góðmennska einkenna okkar tíð sem framundan er og munum að lífið sem við lifum er það eina sem við eigum. Notum það og nýtum til fullnustu við að gera það sem okkur þykir mest varið í og gerum börnum okkar kleift að njóta þess með okkur. Ég finn svo vel núna hvað er mikilvægt að öll fjölskyldan er saman á svona stundum þar sem Víðir getur ekki verið með okkur og ég að fara á límingunum af því.. En þetta er bara til að minna mann á hvað maður hefur það gott og að þetta sé aðeins innsýn í hvað aðrir hafa það slæmt..Elska ykkur af öllu hjarta og vildi svo mikið að þið væruð aðeins nær okkur. Gleðileg jól darling og knús á línuna.
♥•*¨*•♫♪ Gleðileg Jól -♪♫•*¨*•♥

Anonym sa...

God Jul min kära Gúa! Nu börjar vi snart firandet här och detska bli så härligt! Varma julkramar från mig till dig och din familj / gittan

Rummet för välbefinnande sa...

GOD JUL GÚA!!!!!!!!!
Önskar er alla en fröjdefull jul :)
Kramar Mia

Elin | Draumesidene sa...

Gledileg Jol!

Ei fredfull jul ynskjast deg og dine!

Elin <3

kleine-creative-Welt sa...

Merry Christmas and a happy new year - greetings - Ruth

Call design sa...

God Jul!

faire un songe sa...

Merry Christmas and a happy new jahr.

Greetings Hetty

vosgesparis sa...

Wishing you a Mery Christmas and a happy new year
*God Jul*

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas du hade en riktigt bra julafton och så önskar jag dig en fortsatt fin jul!
Kramis/LenaS

LantlivsAnette sa...

Ha nu en fin Juldag vännen !!! Med vila och god mat, den här dagen är sååå skön tycker jag, man vilar och äter rester...tyvärr så har vi alldeles för kallt ute för att ta en lång promenad, vi har...håll i dig nu...minus 23 grader idag !!! Brrrrrr....
Tusen varma kramar till dig från mig Anette

Magdalena sa...

Hej Gúa,
vet du ...du var med bland mina julklappar...vilken överraskning, då jag fick massor med magasin i julklapp och när jag öppnade "Tove"...gissa vem jag såg...ja, dig och ditt underbara hus!...så du fanns under min lilla gran igår! hahaha
God Jul på dig vännen,
magdalena/Color Sepia

Prinsesse Elin sa...

En god god jul ønskes til deg også. Takk for all herlig og balsam for sjelen inspirasjon jeg får gjennom å lese bloggen din.
Klem fra Elin ♥

Millygarden sa...

Önskar dig och din familj en riktig God jul!

Kram Marina

Norregård sa...

God fortsättning!!
Kram Kram Malin

Anne-Marie sa...

Hej!
Du har en jätte fin blogg en av mina favoriter som jag följt länge!
Ha en fortsatt skön jul!

Anne-Marie

LOPPISLIV sa...

Hoppas du fick en fröjdefull julafton kära Guá! Idag är slappar dag och sååå sköööönt tycker jag. Vi har regn idag här i blekinge, trist för all den vackra snön regnar bort. Men inne har vi julstämning och äter chokladpraliner framför tvn...inte helt fel det heller :-)

Så fint du pyntat granen, ser så vackert ut med vitt och silver. Ha det gott. Kraaaaam Paula

Lilla huset på prärien sa...

Hej söta du!

Vad härligt du visar! Älskar den sista bilden. Jättefin!

Hoppas du har det lugnt och skönt såhär efter julafton. Här är det precis så och det är så det ska vara. Barnen har lekt hela dagen utan att bråka nästan någonting. Otroligt :)

GOD JUL önskar jag dig!!

Kram Jenny

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅÅ, ljuvligt att komma hit till dig...alltid lika varm i hjärtat. Hoppas att ni har det härligt hemma med de dina. Önskar dig ett riktigt fint nytt år 2010 Gua!

Varmaste kramen
Hanna

Gypsy Purple sa...

Wishing you a very merry Christmas, with lots of blessings--Gypsy Purple--Chamara