Just do it!

Just do it!

fredag 19 februari 2010

Sol i natten...


Hej alla mina fina!

Ville bara önska er en härlig helg och tacka sååå mycket för alla varma hälsningar!
Ni är så otroliga och underbara som kommer hit trots min ständiga frånvaro, och gör mig så GLAD och mina dagar så vackra!
Tusen, tusen TACK!


Annars, har detta varit en piss vecka! Japp, så är det bara och nog om det, för jag menar vissa veckor bara är så, eller hur?!?..:)

Men halv ett i natt, fick jag ett litet omflyttningsanfall, kunde inte sova så då var det bara att sätta igång med något kreativt..:)


Och bilder på en del av det, blir min hälsning till er alla denna fredag. Samma saker som alltid, men jag hoppas ni orkar ändå..;)
Jag försökte "avromantisera" min lilla guldklimp lite. Egentligen har jag inte plats för den, och har funderat på att sälja den, men vet ni, jag vill inte! Jag tycker om den och gillar att den bryter upp all övrig inredning, som en sol i natten.
Så just nu bor den ovanför trappan tillsammans med lite råare bråte och det funkar faktiskt...


Puss och kram och mängder av kärlek till er alla!
och en alldeles underbar helg!!!


*pssst*...har ni förresten varit härinne?!?
Jag föll som en fura, så vackra bilder!

17 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig vakre og stemningsfulle bilder hos deg. Jeg likte så godt headeren, så stilig med kappen over den gamle døra. Herlig den sofaen og teppene. Lekkert! Ta deg gjerne en tur innom meg, Husfruas Memoarer.

Millygarden sa...

Så vackert som att kliva in i en sån där vacker Engelsk film där du och jag sitter i våra vackra klänningar och njuter av det goda livet!

Goa kramar till dig Gua!
Kram Marina

Millas hem sa...

Kram till dig oxå!!

C

♥ Pia... sa...

Vackert vackert...egentligen blir orden överflödiga..ha en skön helg..kram..Pia

Norregård sa...

Hej!!
Vad tråkigt att du haft en pissvecka....

Men Guà, det alltid lika njutigt att kika in hos dig;o) Du inspirerar mig hela tiden...
Mitt inlägg idag är gjort med inspiration från dig...
Men är inte i närheten av din vackra värld.....
Det bästa till den bästa!!!

Kram Kram Malin

Anonym sa...

Jättefina bilder. Jag FÖRSTÅR bara inte hur jag har kunnat missa denna fina blogg. Länkar till dig på direkten :-)

Trevlig helg!

Kram Linda

Änglarnas hus sa...

Tack detsamma!!

En härlig kombination av romatik och ruffighet!

Kramis sanne..

Ellinor sa...

Såååååååå Vackert.
Ellinors Hus

mysiga heestrand sa...

Du har det så vackert. Jag beundrar alltid dina bilder. Du ger så mycket inspiration.
Ha en skön helg
Kram Marita i Heestrand

LOPPISLIV sa...

Underbara bilder Gua, du är en konstnär på hög nivå när det gäller inredning, så ljuvligt fint i varje vrå. Behåll din guldklimp, tror du ångrar dig annars, den är så vacker tycker jag. Och du har ju verkligen lyckats, det blev ju bara så fint med det råa ruffiga till. Härlig inspiration får jag alltid här hos dig. Länge sen jag skrev en kommentar men jag kikar in hos dig varje gång du gör ett nytt inlägg ska du veta. Kramar till dig också vännen och hoppas helgen blir bättre än veckan din varit. KRAAAAAM // Paula

johanna sa...

Hej goa underbara du!!!
Sååå fina bilder!
Stor go helgkram till dig...

Vintage House sa...

Hej,
Förstår precis vad du menar med pissvecka, det har jag oxå haft.
Ingen sömn, ingen kreativitet och stor frustration.
Men nu är det helg och hoppas den blir bättre.
soffan är ljuvlig och jag tyckte om korgen med hornet och huvudet:)
en mysig helg till kära dig.
kram sandra

Börjelundskan sa...

Hej Guá!

Vilken uuuuuunderbar soffa,....man blir så inninorden inspirerad av dig så du anar inte,

Du har det ända ut i fingertopparna,....suck den som hade ett sånt hem!

Ha en go helg. Kramelikram Cin

Made in Persbo...Carina sa...

Åh så vackert du gjort i ordning det! Den soffan är helt ljuuuuvlig!

Hoppas helgen och kommande vecka blir bättre för dig....vet hur det är med de där piss-veckorna...de är inte kul!

KRAM darling!
Carina

Anonym sa...

Åh,så vakkert hos deg,drømmer meg helt vekk i dine stemningsfulle bilder....sukk, skulle gjerne hatt et hjem som ditt, et drømhjem:))Får så masse inspirasjon fra deg,tusen takk:)
Ha en god helg!
Klem

Mia sa...

Soffan är ju underbar! Om detär den som är guldklipen....sälj den inte.. Kram

Jacqueline @ HOME sa...

Gorgeous, gorgeous photographs of your gorgeous, gorgeous home.
You really are SO clever.
Enjoy the weekend, Gua, and I hope that you sleep well. XXXX