Just do it!

Just do it!

torsdag 22 maj 2008

Blogg tips och award...

Jag har fått denna award av tre underbara bloggerskor...
Inredningstankar
Karin

Mia
och jag tackar av hela mitt hjärta för den!
Tack tjejer för era fina varma ord...dem vårdar jag väl!

Man ska skicka den vidare...och jag gör det denna gången till er alla!
Klarar inte av att välja bara tre..utan tycker att ni alla är så väl värda den!
SÅ alla ni som ännu inte har en sådan i er blogg...här får ni en av mig...VARSÅGODA!!!

Innan jag bjuder på lite bilder vill jag tipsa om en ny blogg!
Denna supermysiga Ingela, har varit hos mig och lämnat världens gulligaste kommentarer, sen jag började blogga...och nu har hon själv precis öppnat en alldeles rykande fräsch vacker blogg!
Och ni tjejer...jag tror verkligen inte att ni vill missa hennes...
inspiration i vitt...det tänker i alla fall inte jag göra!
Välkommen i gänget Ingela..:)

Och så lite bilder...
jag sätter mig ner och de stripiga strålarna stjäl min själ och tillsammans fastnar vi i fantasin...En ängel väcker så vackert mitt intresse...solen har målat den på min vägg. Är det en påminnelse...jag undrar?!
limmade en bild på en lampa och lite spets... märkligt så mäktigt det blir...madonnan och ljuset...allt detta tillsammans med min sockerbit..:)
Jag lämnar den stillsamt och fortsätter leta...

Största kramen till er alla...som alltid!

12 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jag känner likdant inför mitt eget bloggande, vill ge så mycket men blir också stressad av det hela, vill ju gärna kommentera hos så många som möjligt, men har på sista tiden trappat ner lite på det, för annars blir jag ju sittandes vid datorn hela dagen, och det är ju verkligen inte meningen..!

Många kramar från Jenny

<3

Ardisia sa...

Hej Goa, jätteroligt att du har börjat blogga igen! Hittade hit via nån annas blogg..
Jag har själv lagt bloggandet ner ganska mycket nu under vintern men på är väg tillbaka nu igen. Känns bra att hinna blogga lite efter många stressiga månader!
Jag kan känna igen lite i det du skriver.. Jag tror att alla förstår det att INGEN hinner å besöka alla härliga bloggar/de som har kommenterat varje dag. Vi alla har (förhoppningsvis) ett annat liv än bloggliv också.. Kram på dig Goa! Må gott! Från Ardisia

Granne med Selma sa...

OBS! Svara INTE på denna kommentar!

Ville bara skicka dig en kram och tala om att jag är glad att du korsade min bloggvärld. Jag ska tänka på dig och vet att du läser inne hos mig - men jag vill aldrig bli förknippad med dåligt mående. Därför är det precis som jag skrev för länge inne hos mig: Hos mig är det kravlöst! Bara kom och njut en liten stund om jag kan bidra med det!
KRAM!

Anonym sa...

Jag blir inspirerad av din fina blogg och jag blir ej sur om du ej lämnar någon kommentar till mig. Glad blir jag om du skulle vilja göra det!
Kämpa på och ta vara på de små stunder av lycka!

Må gott!

//Cissi

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen! vi får hjälpa varandra så att inte bloggdjävuln tar över, att skriva för att man känner/tror att andra blir ledsna annars, och man bloggkollar långt in på natten, inget bra...inget kul! vi får försöka hitta ett system så vi fixar detta och stötta varandra att det är blogggängeln som är vit och ljuvlig och fyller vår tid vid datorn.

när jag är som värst i min ågren så brukar jag säga högt för mig själv att mig gör det ju inget om inte "alla" kommer in på mina inlägg så varför skulle det göra andra det, näääää vi duger som vi är goa och vi gör det här ju för att det är så kul,vi jämför oss inte, vi inspireras och njuter....bloggängeln talade nu... får se när den med hornet dyker up, hihi! varmastekramen lotten

My Lovely Things sa...

Underbar vän!!

Låt inte stressen få äta upp ditt inre..Du måste ha haft det oerhört jobbigt..och som jag förstår stundom ba stundom jobbit nu med..

Jag vet vad du pratar om--ibland river det så i min själ av oro stress..Då varvar jag ner..hämtar kraft hos Gud...Hitils har det alltid vänt..så jag passar på mig..ser till så jag inte pressera mig för mycket..inte har för höga krav,, just nu när vi grejar så myucket ute..så har jag bestämt med mig själv om vad jag ska göra inne och vad jag ska strunta i..då håller jag nere stressen...Tänker på det jag har gjort..inte det jag inte gjort..då mår jag väl..

Underbara bilder som vanligt..

ha det så gott...ta det lungt vid tagentbordet..kän ingen or ingen stress..

kram anna

MiaMaria sa...

Hej!

Du vet vart du har oss och vi vet vart vi har dig.....jag kommer gärna på besök men kräver inte att du hälsar på mig....
Du ger mig så mycket via din blogg och har du lust och tid så titta gärna in till mig men bara när du känner för det....absolut inget tvång...man kan inte hinna allt.

Ha´en bra morgondag!
MiaMaria

Sallys hus sa...

Å lilla gumman!
Känn inte så!!!
Om man bara kommenterar hos andra för att man fiskar efter att de ska kommentera hos en själv....då är man väl ingen riktigt äkta bloggis vän va???
Jag menar visst är det kul att få ett livstecken nån gång då och då men det behöver ju inte vara nån slags varranan gång grej.....
Men nog märker man att kommentarerna minskar när man själv inte har tid att kommentera lika mycket.....men för min del står valet oftgast mellan att blogga eller gå och lägga mig....å med tanke på att jag är helt slut och känner mig som om jag verkligen skulle behöva åka bort i 3 veckor och bara sova......är valet oftast inte så svårt.

Jag har bestämt mig för att bloggen inte ska få styra mitt liv igen...den gjord det i höstas....
Jag hinner helt enkelt inte med så mycket som jag skulle önska...fast å andra sidan tror jag att det är så för många just nu.....man fixar å grejjar ute å så....
Till dig är det i alla fall alltid så härligt att kika in....så mycket tänkvärda ord och så fantastiskt fina bilder....oj oj....jag vill haaaaaa......allt hos dig!
Ha en härlig helg nu vännen!
Själv ska jag gå en gympautbildning lö-sö....blä!!!
Vill hellre rensa ogräss eller nåt.
Kram Katarina

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Det ska vara skojigt och inget tvång !!! Visst är det roligt med kommentarer , men det är ju på inläggen man ska lägga sitt krut och sen är det upp till var och en att kommentera .slut





Fast jag kan ju bara inte låta bli att säga nåt här inne hos dej du vackra ! Fast jag ska ärligt säga att jag smyger in här ibland så tyst att inte ens du märker det , tihi !!
Nu ska jag skåpsupa med bladlössen tjohej !
Kramischar !!

Bente sa...

Hei:)

Det er så skjønt å bare få se på siden din,og du trenger ikke å føle at du må svare alle....
Selv er jeg jo ganske fersk i dette,men forstår hva du mener...
...og,som andre har sagt,dette er jo noe vi gjør for at det er gøy,og det må ikke vare ett press....så ,snille du,bare slapp av,og ingen som er på din side og leser det fine du skriver,kan tolke deg som hovmodig...du er jo så snill...

Krya på deg:) Klem:)

Inspiration i vitt sa...

Hej/ Kära du,jag tror inte det är någon i bloggvärden som kräver att alla måste vara uppdaterade hela tiden på allt som händer och lämmna kommentarer.
Vi är ju likasinnade tjejer allihopp.Du gör på ditt sätt och ingen kräver något,du vet väl att vänskap är kravlöst.
Hinner man inte och om inte lusten riktigt vill infinna sig så måste ju det vara ok.
Jag är helt övertygad om att det måste vara så.
Jag hoppas att vi kan titta in till varandra lite hur som helst det är inte så noga huvudsaken är att vi mår bra och låter oss inspireras.
TACK du för de raraste orden om min blogg(trodde inte det var sannt)jag är såå tacksam.
besökarna steg snabbt.
Kram på dig nu och ta det lugnt/IngelaB

Sirkka sa...

Tack så mycket! Du har så fint och vackert blog. Hurra! Jag bara tittar och tittar, tusen tack dig.