Just do it!

Just do it!

fredag 23 maj 2008

Fantastiska fredag...

Hej igen alla glada!
Jag ville bara önska er en fantastisk fredag och en härlig helg med massa värme och mys!
Själv ska jag bar njuta i helgen...och bygga klart min fönstervägg...förhoppninsgsvis!
Eller mannen..Så kan jag njuta av solen..;)

en vit pellis i en glasskål...det gillar jag!
väggskåpet gjorde min man i vintras av två fönster som vi hittade på vinden...
och jag är sååå nöjd med det..:)

Tack för alla snälla uppmuntrande ord...jag tog förnuftet tillfånga och lärde mig en läxa.
Livet är för kort för att inte njuta! Och det ska jag...i min vita lakrits värld.
Hoppas du vill hänga med...

Ha det bästast alltid...och ta nu vara på livets goda!!
Kraaaaaaaaaam...

18 kommentarer:

Sigga sa...

.... svo fínt svo fínt svo fínt.

Jenny Oak Fae sa...

Underbart skåp !!!

: )

Önskar dig en underbar helg!

Kram, Jenny

<3

MiaMaria sa...

Det vet du att jag gör.....

och du ska inte visa så vackra skåp det kliar i mina fingrar och jag vill bara ha........
Kanske jag kan få låna mannen ett tag.......

HA´nu det så gott bland alla vita kulor med en härlig fyllnad av det svarta goda.

HAr beställt lite finsk lakrits av min svärmor, ska bli gott...hon har varit på båttur....det värtsa är ju atman äter tills det är slut och sen så baj.....man svart...fniss.....

HA´en bra dag!
MiaMaria

lottens vita och gröna sa...

hallå kära goa! som jah skrev igår så är ju bloggängeln du ska känna och gör man inte det så ska man inte låtsat inför sig själv att det är så man känner. jag fick en kommentar som gjorde starkt intryck på mig som jag vill förmedla till dig, du är modig goa och stark, det har du visat oss genom att vågat visa svagheter,,nåt sånt...du är inte en dumbom, du är en av de klokaste och mest spännande människa jag råkat på, så är det! du är sååååååååå härlig oavsett vilken nyans av vitt du visar...våga mer och vinn, jag är din stösta fanclub!älskar skåpet, såååå vackert, jag har köpt ett skitstooooooort fönster igår! du får gärna mejla om du vill/behöver
lotten@rudu.se störstakramen lotten

ängeln i vitt sa...

Himmel vilket fint skåp och en duktig snickare har du oxå :=)

Trevlig helg och kram
Carina

Carina sa...

Vilket underbart väggskåp, förstår att du är nöjd. Skulle också vilja ha ett sådant.
Fin blogg du har föresten, jätteinspirerande.

Ha det gott

Vink Vink Carina

Sallys hus sa...

Himmel....skicka hit din man fort!!!
jag behöver bara låna honom ett halv år eller två!!!
....ja kom med du också så kan vi sitta o lapa vin i varsin solstol medans han bygger....
Min man är en mästare på att grilla så han kan ju fixa mat....;)

Om vi fortfarande lever efter ett år i solstolen kan ju vi följa med er hem och fixa maten medans han fortsätter att bygga......

låter bra va???
Hi hi......
Min käre man o jag tog en lunchdate och tittade på nya soffor till tv rummet.
Tänk att vi hittade som vi föll för båda två.....
Tänker mig att det lilla rummet ska fylla sin funktion först o främst. vi sitter ju bara där och tittar på tv så bekvämlighet måste komma först.
Det kommer bli en ljusgrå med divandel och en fåtölj med fotpall om den får plats.....
Ser ganska modern ut fast ändå inte.......med rätt saker till kan det nog bli riktigt bra.
Det bästa är att han gått med på att sätta upp pärlspont i tak och på väggar.......Golvet ska vi nog måla ljusgrått......åååååå....vem vill bygga färdigt altanen nu???
Helt plötsligt började jag längta efter lite regn...fniss....knäpp man är va??

Ha en mysig helg nu hjärtat.
Kram Katarina

Evelinas hus sa...

Hej raring!
Skåpet är ju bara så fint.
Ang kommentarer så tittar jag ofta in här för att se hur du mår och få lite av Goa utan att säga något. Det är lätt att det blir till en stress att lämna en kommentar varje gång och det vill vi ju inte ha. Så jag försöker sluta tänka så mycket på det. Det ska ju vara kul, inte stressande.
Hoppas solen skiner på dig i helgen.
Stor kram
Caroline

Hem och Lycka sa...

Vad smart att ställa en pelargon i en glasskål, vackert! Tack för tipset ;-) Och väggvitrinet och skänken, jag säger bara åå... kram och trevlig helg!

inga Heiddal sa...

Ha en härlig helg gumman och så ses vi snart!!! bara om 13 dagar so er vi der... Kram vännen. INGA

Anonym sa...

Vilket härligt väggskåp! Kul att bygga själv då har ju ingen annan likadant!
Ja, livet ska man vara rädd om!
Det är klart jag vill följa din fina blogg nu och i framtiden!

Trevlig helg!

Riitta / Wanilla sa...

Hej!
Vilken underbart blogg du har.
Jag har länkat dig, hoppas att det är Ok!
Varma hälsningar,
Riitta

stina sa...

WOW vilken fin blogg ---....jag stannar kvar här en stund och läser och njuter av dina vackra bilder!
Kram Stina

Marie sa...

God Morgon!

Där är det där fantastiska skåpet som jag dreglade över i vintras, suck, vad det är vackert! Det var ju ett sånt jag skulle få maken till att bygga också, förutom dina solstolar då, hihi.

Vet du, åååh vad jag önskar att jag bodde lite närmare dig! Då skulle jag komma över till dig och njuta av ditt fina hem och umgås med dig du underbara människa. Fast, lakritsen skulle du få behålla för dig själv, hihi.

Det är inte den här helgen vi ska på bröllop utans om några veckor. Men, idag händer det också något jättekul, vi får besök av två andra bloggare!!!

Ha en härlig helg med mycket sol och värme!
Kramar i massor från mig.

Gårdsromantik sa...

Visst är det tur vi har våra fantastiska män (lättlurade) så vi får tid att njuta! ;-)

Jag har lagt upp länkar till en massa tävlingar på min blogg - så du inte missar någon!
Bland annat kan an vinna ett vackert smycke från Diddi!

Kram Maud

Solsjö - Under en vind sa...

Hej rara du!!! Glädje och lust före tvång och stress..glöm aldrig det kära du!!

Skåpet är underbart!

Ha en fortsatt gosig lördag! Kram!

"M" sa...

Ha en underbar morsdag i dag....vi ska åka på tårtbuffe....låter väl smarrigt...gottgottigottgott...kram

dolamorola sa...

det var et fint skap din mann hadde laget!:) og så kreativt å lage det ut av et vindu!;)