Just do it!

Just do it!

fredag 26 mars 2010



Bara en kort helghälsning till er alla, mina fina!

Jag njuter av solen och alla nya beslut.
Veckan har gett mig mängder av lycka. Inte minst era varma ord!

TACK!
Sen hade jag en gammal vän på besök. Jisses, så roligt och berikande det var!
Vi har knappast träffats på tjugo år, men allting var ändå som igår.
Jag har sett henne med jämna mellanrum på TV . Hon är skådespelerska och en duktig sådan. Vårt möte besannade att har man en trygg grund, så tappar man inte bort sig själv, i livets ytligheter. Det besannade också, att vänskap visst kan vara för evigt. Trots olika erfarenheter och vägar man väljer.
Den mäts inte i tid, eller vem som oftast hör av sig, utan är kravlös och kärleksfull...

Största kramen till er alla mina vänner!
Och den bästa helgen.

19 kommentarer:

gittan sa...

Bara njut av alltsamman, det har du gjort dig väl förtjänt av. Nu har jag mailat dig, hoppas det är till lite hjälp åtminstone. Solen kallar och jag kommer med en gång =) Ha en fin helg / kram gittan

Ainosofia sa...

Jag måste beundra en favorit igen.
Vilken underbar <3
Titta på dina bilder om och om igen ...

Ha en trevlig helg!

Ainosofia (Finland)

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej du vackra!

Jag gläds verkligen av hela mitt hjärta för din skull Guá.
Din idé är ju alldeles glasklar! Klart att du ska starta upp med den. Det kommer att passa dig som handen i handsken. Sen att det kommer att bli den mest underbara butik att besöka är givet.

Varmaste kramen och lyckönskningen från mig

Viveka

Jeannette sa...

True words...friendship can withstand time or distance.! ;)
Have a wonderful weekend,
Jeannette

Vida sa...

- vill bara titta in till dej för att önska en trevlig helg och ge dej en kram....
Kram
Vida

Mäster Henrik sa...

finfinfin bild!! vill också ha en stor gammal karta över hemplaneten...
trevlig helg
Magnus

Elin | Draumesidene sa...

:) God påske Gùa!
God klem frå Elin <3

angela walker jewelry sa...

What a beautiful post!
Have a wonderful weekend: )
Health and happiness,
Angela
http://angelawalkerjewelry.blogspot.com/

Tricia sa...

Lovely words, deep friendships, while few and far between, are what life is all about!
Happy weekend to you.

Vintage House sa...

tack söta för din kommentar jag ska vårda den ömt.
ha nu en underbar helg:)
kram
sandra

Hulda sa...

Jeg nyter bloggen din. Du viser alltid så flotte interiørbilder. :)

Made in Persbo...Carina sa...

Åååå så roligt Gua att du ska öppna Mor Augustas Vintage! Tror det kommer att passa dig perfekt! :)
Vilken lycka att ha ett sånt rejält bussgarage att tillgå! Underbart!

...å så himla snyggt det blev med makovern av skåpet! Var fick du tag i så stort flugnät? Är det av metall?
Blev en enorm skillnad mot tidigare, å sååååå himla snyggt!

Varmaste kramarna till dig gumman!
Carina

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen, du..vilken ro du måste känna nu i kroppen då du har tagit ett beslut, att starta en butik, att bli egen..
Jag vill också få ro i min kropp..men det kanske kommer en dag för mig också..då allt faller på plats..
Vet du, måste bara berätta, jag drömde en natt om dig..att jag var o hälsade på hos dig, vi stod vid en hög trappa som ledde till er övervåning som till en vind, bredvid köket, den var helt trären, gammal och fin..vi stod där och pratade om alla dina fina saker...hii..hii..kul..vi var några stycken hos dig, men vilka de andra var de vet jag inte, tror att det var bloggisar..vi var liksom på genomresa..Du var sååå gullig o snäll...
Kraaaam Anette

LantlivsAnette sa...

Du..vännen, är det ok med dig att jag lånar din bild på dina gamla fina pardörrar, jag tänkte visa dom på bloggen nån dag, för jag söker såna, jag länkar ju förstås till dig !!!
Kraaam Anette

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Gua,
Old friends are the best. You have so much history with them that, it all comes back when you meet up again after a long time.
I bet you both had the best time.
Have a great weekend. XXXX

Vintage sa...

Här är det lika underbart som vanligt!Varmt välkomnande och underbar läsning! Kramar Susanne

Unknown sa...

Den som har sådana vänner är rik på bästa sättet här i livet!

Är så glad för din skull att det stundar så ljusa tider för dig.....
Tänk ändå efter regn kommer alltid sol.

Du är em modig och underbar kvinna som verkligen är värd att leva ut dina drömmar och dela med dig av allt vackert du finner, skapar och gör till oss andra.

Ser så framemot din Butik.

Kramisar Jeanette

Annas skattkammare sa...

Hoppas du haft en trevlig helg!
Kram /Anna

Norregård sa...

Gùa!!!! Vad jag har saknat din bloggg, har varit borta en vecka!! Nu har jag njutit och läst det som jag har missat!!!!! Ahhhhhhhh, din butik kommer bli världens bästa vintagebutik!!!!!!!!!!!!! Jag läääääääääängtar, kan inte föreställa mig i min vildaste fantasi vad du kommer att rada upp!!!!! Det kommer bli succè!!!!
Lycka Till Och så klart det bästa till den bästa;o)

Kram Kram Malin