Just do it!

Just do it!

torsdag 18 mars 2010


Hej mina fina!
Idag blir det bara lite bilder från husets pojkrum.
Och nej, den hemska vägg-väven är inte borttagen ännu, men liten ommöblering är gjord, (jag snodde ju byrån..:)
...och nu letar jag ett litet skrivbord.
Under tiden så får mitt vita bord duga.
För att "pojka" till det lite, målade jag slarviga svarta rutor på det och putsade kraftigt. Ville få en riktig känsla av slarv på skivan = det ska vara så långt ifrån perfekt det går, vilket var myket lätt att åstadkomma på frihand. Om det sen var lathet eller iver som styrde det beslutet, tänker jag inte kommentera..;) Men det blev helt ok och sonen trivs bra, tillsammans med samling gamla saker vs Lego.
Och så naturligtvis "The king of pop" som övervakar det hela..:)


Och rummets innehavare...vår egen lilla "Jackson", får avsluta det hela..:)
Han har gått på dans i tre år nu och älskar det...*ROLIGT*

Puss och kram och allt det bästa till er alla mina underbara!

And to all my foreign visitors!
I now have installed a translator at the top of the right column.
It´s not perfect, so I do guarantee a great laugh from time to time..:)

Huge hugs to all of you...

27 kommentarer:

Milas Rum sa...

Vad fint det blev!
Ett riktigt vackert bord!
Kul att han gillar dans!
Det gör jag med, men dansar heller än bra!

Önskar dig en bra dag!

Norregård sa...

Gùa!! Jag VILL att Filip ska ha det så i sitt rum!!! Lovely!!!!
Vi har oxå ett fan av MJ här!!!
Ett tag var det moonwalk for hela slanten;o)

Jag älskar din kreativitet och allt du gör när du inreder(som om du inte visste det....)

Det bästa till den bästa!!
Kram Kram Malin

Den där Marie sa...

Jättefint rum! Bordet blev riktigt snyggt! Ha en bra dag!
/ Jonna ♥

Vintage House sa...

Vilket underbart rum du har fått till:) bordet är så läckert..
kul med dans min älskar så och digga till musik kanske kan få honom att dansa oxå.
kram
sandra

Galleri Hönshuset sa...

Vilket rum grabben har =) å fint och rofyllt. Härligt med dans. Jag höll på med det i många år i min ungdom....saknar...

Ha det gott. Kram Pirre

basiclabelSweden sa...

Vilken fint pojkrum, bara älska MJ :)

Kram bellavien

Vida sa...

- men var får du allt ifrån...det blev ju ett himla helläckert bord, och vilket rum han fick killen...superfint

- härlig bild på den unge Jackson;)

Kram i vårvindar friska
Vida

Viveka i Bläckhornet sa...

Så charmigt och tufft det blev!
Klart att killen blev nöjd :)

Vad roligt att han går dans. Oftast hör man ju tjejer som gör det. Jag dansade faktiskt jazzdanz själv när jag var yngre. Hur kul som helst!

Kram på dig min skatt

Viveka

Millas hem sa...

Wow, så läckert!!!

Och så lilla kranen på knoppbrädan...så himla tufft! Du kan du!!=)


Kramen

gittan sa...

Ett lagom tufft och läckert pojkrum. Bordet blev ju super! Nyfiken blev jag på dansen (min stora tjej är ju danslärare) Dansar han möjligtvis för Sandra? Hon har ett duktigt gäng killar i en av sinfa grupper. Ha en finfin dag / kramiz gittan

Jules sa...

Alas I have no idea what you have written but I quite enjoy trying to work out what the posts are about when they are in a language foreign to me. This one was easy...THAT BOY HAS STYLE!!!!

Jules sa...

Just found the translate button....OK...I wasn't too far wrong.

Anonym sa...

Aaaaa!

Vilket bra inlägg. Här hemma har just prinsessan som är 10 år fått eget rum, vilket betyder piff i det rummet och sedan ska vi sätta fart med lillebrors rum. Han blir nio i sommar och ska äntligen få eget rum. Han är med ett stort fan av M.J. Högst upp står en önskan att få ha en bild av idolen på väggen. Jag har funderat på hur jag ska få det snyggt. Han somnar till Mickael J varje kväll. Det är mycket tankar där om varför han var tvungen att dö, gulle. Jag kommaer själv ihåg hur bekymrad jag var när Elvis dog. Även om han inte var min idol utan bara stor för att mamma o pappa gillade honom så tycket jag att det var sååå sorgligt.

Det är så bra med lite pojkinspiration för de där mellangrabbarna.

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av takdroppet :)

Det bästa till dig - alltid!

Kramen
L

mysiga heestrand sa...

Vilken härlig grabb! Rummet måste ju verkligen passa honom fint. Du är så duktig på att få till det.
Grattis till ett fint reportage i Vakre hjem & Interiör.
Kram Marita i Heestrand

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej vännen!

lääääängesen jag var här..sorry!

Men du finns i mina tankar... ;-)

Underbart pojkrum!

Kramizz Nilla

angela walker jewelry sa...

I too have no idea what is written but the pictures are amazing!
Health and happiness,
Angela
http://angelawalkerjewelry.blogspot.com/

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Oh grymt fint pojkrum!!!
Gillar känslan!

Kram

gamla skolan sa...

Tänk att ni kan ha det så fint även i barnrum . Jag kan säga att till våra 2 som bor hemma , men som snart är utflugna , stänger jag bara dörren , och låtsas som att det inte finns . Läcker bild på er dansanta pojke !! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Lynda @ Happenstance Home sa...

You have a very beautiful blog. I can't wait to read more!

Kristin sa...

Lyckliga din son som har ett så snyggt rum!!! Skitsnyggt :)
//Kristin

Conny - Frøken Klara sa...

Hej Güa. Nu har jeg endelig en lille stund for mig selv, så jeg kan svare dig på din fine mail. TUSIND tak for indbydelsen til at komme på kaffe hos dig. Det kommer du til at fortryde, for det tager jeg dig på ordet med engang !!. Ville elske det, vi kunne rigtigt hygge os; men min mand begyndte at grine da jeg fløj ud til ham og sagde det -fuld af glæde og begejstring over at komme over til dig... - For min mand ved godt, at jeg har så utroligt svært ved at forstå nordmænd og svenskere, når jeg snakker med dem. Jeg kæmper en brav kamp med dem fra Miljögarden hver gang jeg snakker med dem på messerne og bestiller varer fra dem, ha ha... Især HAM fra Skåne, argh, lækker gut, men snakker uforståeligt... *smiler*.

Men min mand og jeg er faktisk ved at planlægge en forårs tur til Sverige, hvor vi rigtigt vil rundt på diverse loppis og auktioner og købe vildt ind. Både til os selv og til butikken; så kunne vi komme forbi dig også ? Det vil være hyggeligt. Måske du kunne give os nogle gode tips til hvor vi skal tage hen og købe "bra saker", som i vist siger... ha ha... Kæmpe knus fra Conny..

P.s min døre er også altid åben for di kære blog ven..
P.p.s elsker din lille egen Michael Jackson, han ser så kær ud; mine to store drenge (6 og 9 år) er også helt skudt i Michael...

Pilgården-Susanne sa...

Han ser proffsig ut din dansare! Kul! Fint rum!
Kram susanne

Mäster Henrik sa...

Aaahhh Star Wars.. nu slog mitt pojkhjärta några extra slag!!! :)

MammasHus sa...

Hei
Åh så fint gutterom!!
Du har en superfin blogg som er inspirerende å følge med på!
God helg og klem

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Gua,
You have done a wonderful job on your son's bedroom. It looks stylish but still boyish !! Fantastic. XXXX

LIVS LYST sa...

Så tøft gutterom! Og bordet var jo kjempe kuult med sjakkmønster!!!

Ha en god helg!
Hilsen Liv ;O)

Vita hjärtan sa...

"leeeeeeer" Så lik min son, älskar Michael Jackson, dans, Star wars och Lego. =))) Din son har en fantastiskt vackert rum!!!

Ha en skön helg!
Kram Annemari