Just do it!

Just do it!

söndag 14 mars 2010


Hej alla min fina!

Hoppas er helg har varit bra och att solen hälsat på er!
Min blev precis som jag önskade..:)

Jag satt innan och dividerade med mig själv om jag skulle blogga idag, eller ej! Mina ord vilar fortfarande, medan tankar och handling regerar...och jag har bara bilder att visa er. Och det känns lite jobbigt för jag brukar oftast skriva massor! Då tänkte jag att jag kanske skriver för mycket!?! Vilket gav upphov till frågan om jag visar alldeles för många bilder varje gång?!?
Ja, så går det till i huvet Island just nu..:)

Men i alla fall, jag trotsar det huvudet och bombadderar er med just
...massa bilder.
Lite ändring, lite av helgens loppisfynd och så samma saker som alltid..;)



denna AEG blev min igår.
Visst är den ljuvlig...
Allt detta finns här i köket, sen skänken flyttade hit från matrummet.
Det kändes självklart att samtidigt, ge l
ådorna lite makeover..;)

och så mannens gårdagsfynd!Kan inte precis säga att det var färgen som lockade..;)
Men priset två hundralappar gjorde det!
Lite färg senare...bor den nu här,
...och är min!
*LYCKA*

Stora kramen min till er alla mina underbara!
Tusen tack för alla varma hälsningar...*LYCKA IGEN*
Ni är bäst!

20 kommentarer:

Unknown sa...

wauwwwwwwwwwww is all i can say, you have such beautifull things look forward to your next post, sencere greetingssssssss

Magdalena sa...

Fantastisk stol du har hittat!Jag skulle bli förälskad i den direkt!
Ljuvliga bilder...så sluta inte att lägga upp de ögongodis vi får av dig.
Ha en skön kväll
kram
Magdalena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Gua. Jag tror alla tycker om och titta på dina bilder, att du visar många är bara bra. Stolen blev ju så himla snygg, läckert!
Goa kramen till dig
AnnaMaria

cat sa...

Helt underbar "kontorsstol"!!!!!
En sån kan gärna få flytta hem till mig.
Kramisar
Catarina

rosenskära sa...

Kan ju inte låta bli att undra om du står och torkar färgen med hårblåsen...? Lycklig är du som har en man som vet vad han ska hem till sin käraste.
Första bilden - doftminnen. Svärfar, salig i åminnelse, rökte alltid pipa (det gör svärmor oxå) och alltid capstan, fast den blå burken.
/Lena

DustyLu sa...

I love these's vignettes! Stunning..So inspirational! Thank you ~lulu

Amelie sa...

Som vanligt har du otroligt vackra bilder och en helt underbar smak för inredning! Stolen är jättefin! tänk vad lite vit färg kan göra!
Jag beundrar dig så mycket Gua! Du kan som ingen annan!
Ha en riktigt fin kväll!
mvh Amelie

Norregård sa...

Gùa, allt är vackert hos Dig!!
Var det inte det innan så blir det när det få bo i din vackra värld;o)
Jag njuuuuuuuuuuuuuter av dina bilder, måste titta igen....

Det bästa till den bästa;o)
Kram Kram Malin

Madame Petite sa...

Så charmerande stol, älskar dessa gamla trä stolar med snurr....

Kanske inte världens mest bekväma då man trots allt får träsmak i rumpan efter ett tag... men det står man ut med, visst!?

Har en trästol jag också framför datorn och här tillbringas många timmar varje dag, så nog får jag trä smak alltid... men vad gör det när stolen är så fin att titta på! :)

Kram från Jenny

Änglarnas hus sa...

Hallojsan gumman!!

Det är varken för mycket text eller bilder hos dig inte!! ;)..
det är ju för att du är du jag återkommer hit..vid varje inlägg du gör!!

Ha en bra fortsättning på helgen!

kram Sanne..

Ljuva Drömmar sa...

Du är alldeles lagom och perfekt hur du än gör! Mycket bilder och text eller lite bilder och text spelar igen roll när det kommer ifrån dig. Jag tycker sååå mycket om det du visar här och jag blir alltid inspirerad.

Jag önskar dig en underbar vecka, kramar Maria!

Loveforpiemonte sa...

I love this page!!!!!!!!!!!
Greetings Madelon Holland

Margareta sa...

Som alltid så härliga bilder!!!!
Vilken stol!!.Den blev ju ett riktigt smycke.
Kram Margareta

Rummet för välbefinnande sa...

Blev allt lite kär nu jag......
Mia hjärta AEG
Mia hjärta stolen
SUCK!!!!!!
Tur det inte fanns något träd i närheten nu, annars hade jag väl börjat karva in en massa hjärtan där också.
Ha en fin vecka och det blir allt lite kärlek till dig också för alla underbara bilder du visar...........
Kram Mia

Vintage House sa...

Stolen är ju bara så läcker:)
som vanligt en massa underbara saker att vila ögonen på.
kram
sandra

Vida sa...

- vi blir lyckliga av allt du har tid att delge oss...lite eller mycket;)kan inte låta bli att kika in till dej varje dag för inspiration...

- ljuvliga loppisfynd och superfin stol

Kram
Vida

inga Heiddal sa...

Svo fínt svo fint!!!

Märta sa...

O vad härligt att få titta på alla dina fina bilder!
Stolen är ju helt famtastisk!
Ha det så gott!
Märta

Galleri Hönshuset sa...

ooooh så vackra bilder, och stolen då...Vill ha =)

Ha en toppendag. Kram Pirre

Hanne sa...

Så herlig stol du har funnet. Herlig når man kommer over sånne fine saker!
Du har en veldig fin blogg!
Hanne