Just do it!

Just do it!

söndag 7 mars 2010

Sitter här och gäspar, men ändå så sitter jag kvar...*typiskt jag*..:)
Har haft en underbar helg!
Bland annat så var vi nere på Österlen hos kära vänner som vi inte träffat på evigheter, vilket helt förnyar sinnet! Och egentligen har jag inte så mycket att berätta, men tänkte visa er lite glimtar från min nya passion...gräddvitt!
Eller lite vitare är det väl, men jag har totally fallit för denna mjuka varma nyans, sen jag målade postskåpet. Den är så silkeslen på nåt vis. Lika mjuk mot ögat som grädde mot gommen. Och den
sansar mina tankar och gör mig glad..:)

Lite bilder på det, blir min tunna hälsning denna söndag,
för nu behöver jag faktiskt sova..;)

bordet från sovrummet flyttades hit...
och detta från matrummet, till sovrummet..:)

Puss i natten och en härlig ny vecka önskar jag DIG...

25 kommentarer:

Laura @ 52 FLEA sa...

Beautiful white bird cages! I love your interesting white on white arrangements! I hope you have a happy week!
:) Laura

Kim from The Sheep's Nest sa...

I just love your site and finally figured out how to translate to English, so now I can not only look at the pictures, I can read what it is all about! Beautiful! Kim

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

En morgonpuss kommer här !
Så fint du gör Güa , när ska du ta tag i mitt hem !?!
Ha en fin vecka !
Kraam/Loppan

mysiga heestrand sa...

Tack för att du delar med dig av dina fina bilder.
Ha en fin dag
Kram Marita i Heestrand

C. Tvillingmamma sa...

Låna flera bilder jag ska ha som inspiration till nya huset,tack!

Vintage House sa...

låter som en underbar helg:)
underbara bilder du bjuder på:)
kram
sandra

[ c o y o t e ] sa...

Hej!

Vilken vacker bur på förstabilden.. Såå fin!
Vilken härlig helg att få åka till österlen.. gott..

Härliga bilder från ert hem!

Ha en go vecka du med Güa!
Kram Mia

Anonym sa...

Hej!

Och grattis till dina år, alla bemärkelsedagar är värda att firas så från mig till dig Hurra hurra hurra hurra... fanfar... för fina bilder och för fina tankar.

Eva S.

Anonym sa...

Underbara bilder du delar med dig av.

Österlen låter alldeles underbart. Tror vi ska ta oss en tur dit till sommaren.

Kram Linda

Vida sa...

- helt ljuvligt att titta in till dej....du skämmer bort oss med så många vackra bilder varje gång...

önskar dej en solig o frisk vårvecka
Vida

Annas skattkammare sa...

Åhh va fint! Jag njuter av dina bilder!
Kram /Anna

Sigga sa...

Ég ætla ekki að segja þér hvað ég er búin að hlægja að þessari færslu og þú veist sjálfsagt hvers vegna. Merkilegt hvað húmorinn nær stundum ekki á hærra plan en kúkur og piss :O)
Glotti út í annað yfir nýja gredduhvíta litnum sem þú ert búin að uppgötva og skellti upp úr þegar "grädde mot gommen" kom svo.

Þetta er fjórði dagurinn sem ég er inni með einhverja helvítis pest þannig að mér veitti ekki af smá hlátri :D

Knús í hús og hundrað á þig :*

Norregård sa...

Mmmmmmmmmmmm nu ligger jag här och kikar in hos Dig!! Njuuuuuuuuuuuter som vanligt!!

Låter som du haft en bra Helg;o)
Det bästa till den bästa!!

Kram kram Malin

nathalie sa...

oh i work with the same box on my blog+++so nice

nathalie from chinerdslefroid.canalblog.com

Unknown sa...

Dear, sweet Gua...I just finished my post and featured your incredible blog as a part of it! Thank you again for letting me use your beautiful pictures (I most certainly linked back to you)!!!

Hugs ~

:) T

Tallulah's Antique Closet sa...

You have a great blog and your photos are beautiful, Thanks for shareing them, Julian

All Seasons sa...

wauww what a beautiful blog do you have.
I have signed me as follower!

Have a nice evening
Hugs
Patricia
from Holland

Millygarden sa...

Gua sååå fint som alltid. Var hittar man dessa vackra fågelburar? Ser aldrig någon trots mina spanarögon!

Kram Marina

Christelle sa...

Vraiment , cet univers si délicat m'enchante ! Merci de ces jolies photos pleines de douceur !

Sussi sa...

Mmmmmm.......härligt vispgräddevitt!
Den färgen är underbar, lenar i både öga och själ!
Det blev fint med den nya bordsplaceringen, fast jag är övertygad om att det var fint redan innan...
Kram
Sussi

Tricia sa...

Your blog is fabulous! Found you via French Larkspur and immediately added you to my blog roll. Cheers~
T

DustyLu sa...

Amazing blog! I love your style! I can't wait to see more! ~lulu

Ness Lockyer sa...

Oh, your home is stunning! I think I saved a million photos for ideas in our own home. I am looking forward to following you.
Ness xx

Unknown sa...

Hej vännen,

Är helt förälskad i ditt hörnskåp!!!! Kärlek!

Vitt är alltid vitt och något som många av oss alltid vänder tillbaka till....
Denna livsgivande kulör!!!!!

Frågar som Loppan, när kommer du och fixar hemma hos mig??????

Önskar dig detsamma = en skön vecka!
Kramisar Jeanette

Janne sa...

Hørstes ut som en herlig helg, så mye vakre bilder du viser;)

Du har helt klart fått en ny følger;)

Fiiin kveld til deg,
Klemmer fra Janne