Just do it!

Just do it!

måndag 15 mars 2010

Vakre Hjem...


Idag såg jag att Pernilles och Rickards fina kök/matrum är med i
Vakre Hjem.

Jag och vackra, duktiga Maria Isabel fick ynnesten att spendera några timmar i deras fantastiska hem och föreviga en liten del av det!

Detta är alltså ett av alla mina drömhus..:)

Lite smakprov på Marias underbara bilder, får bli dagens hälsning till er.
Hoppas ni gillar...

Foto: Maria Isabel Hansson
Text/styling: Gúa

Puss och kram och en solig måndag till er alla mina underbara!

28 kommentarer:

gittan sa...

Vackert! Men du vilka fantastiskt vackra rundade fönster!!!

Unknown sa...

Kan förstå att det är ett sagolikt hem du och din vän fått föreviga.

Det ser ju ut att vara i en klass för sig själv! Ser framemot att tidningen skall komma i min brevlåda.

Känns kanske tjatigt men jag slutar aldrig förvåna mig över din kreativitet.
Du är så duktig och du ska vara så stolt över dig själv Gúa.

Följer din sida och alla dina projekt. En stor ynnest att få ta del av allt vackert du skapar.

Oj oj det blev kanske lite väl smörigt, men jag skrev vad jag tänkte.

Kramisar Jeanette

Unknown sa...

Thank you for all youre beautyfull pictures.

Jules sa...

Love your photos, wish I could read the editorial!

Ewa sa...

Oh det var verkligen vackert, men det är ju allt du visar!
Det är alltid "rara stunder" för mej när jag kikar in hos dej
Ha en fin vecka
Ewa

Unknown sa...

I Love your photo's. I would sure be happy if you added a translator. Just click on mine and it will walk you thru it.
Please!!!!

Sussi / Sussinghurst sa...

Så din tvivl i forrige indslag, og jeg vil bare sige: flere billeder, flere billeder, flere billeder! :-)

Ljuva Drömmar sa...

Jag förstår dig. Vilket underbart ställe de har!
Bara fönstren är ju to die for.
Måste köpa tidningen och drömma lite mer.

Hopppas att du får en solig vecka!
Kram Maria

Ainosofia sa...

Obeskrivligt vackert hela din blogg.
Tack för dessa underbara bilder <3

Made in Persbo...Carina sa...

Åh va vackert! Helt sagolikt!
Så det finns ett nytt nummer av Vakre ute nu....hoppas jag kan få tag på den idag för nu blev jag sååå nyfiken på att se mer :)

Kram goa underbara Gua!
Carina

Anonym sa...

Underbart hem och underbara bilder. Så inspirerande.

Kram Linda

Vida sa...

Gúa, du är en stor konstnär bara så du vet det... tänk om man hade lite att ditt tänk dina idéer din förmåga att ta fram det vackra så att jag som får se bild och text blir lycklig som ett barn på julafton...

Kram goa du
Vida

Unknown sa...

Just beautiful! I love your home...and your style...beautiful!

Unknown sa...

I not only like it...I love it!!! Thank you for sharing! I ordered Vakre Hjem a few months ago and am still waiting for my first issue to arrive...very anxious!

Lovely week to you my friend ~

:) T

Annas skattkammare sa...

Vilket hem! Vilka bilder! Tack för titten!
Kram /Anna

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Gua,
Mary has a wonderful home that I would love to live in.
Beautiful photographs of such a stlish and well put together decor.
By the way, Gua, I love your new header. You are so clever. XXXX

Lisas torp sa...

Ja, åååh, så vackert! Förstår om du tycker det också!!!
Lisa

angela walker jewelry sa...

I just love the first picture!
Have a happy week!
Angela

Bettina sa...

SÅ fin blogg!! Och massor med inspiration - tack! :)

Bettina

Margareta sa...

Vilket vackert hem och vad duktiga ni är!!!Denna tidning ska införskaffas snarast.
Kram margareta

Vintage House sa...

Fick tidningen idag:)
Vilket underbart repotage...
förstår att det är ett av dina drömhem..
kram
sandra

Weisser Traum sa...

traumhaft schööööööööööööön dein esszimmer. grüässli daniela

Kristin sa...

Härliga bilder :)
Och YES!!! Är TIDNINGEN äntligen ute nu?! Måste genast dra på mig stövlarna och springa till kiosken och inhandla!!!!!!
//Kristin

Millygarden sa...

Vackert! Nu längtar jag efter att få se mer av det vackra hemmet.

Kram på dig duktiga Gua!
Kram Marina

Anci sa...

Självklart gillar jag ! Det är ju så sagolikt vackert och det passar in i mina drömmar :)

Kram till dig
Anci

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhhh, det här är verkligen en lisa för själen. Efter en hel dag med stålborste och målarpensel så var det som balsam detta. Är så trött i kroppen så nu ska jag gå och sova - och drömma om detta ljuvliga hem.
Puss på dig

LOPPISLIV sa...

Guuuuud så vackert!! Himmel alltså, ohhh vilken lycka att få gå runt där och bli inspirerad va?? Fast jag måste säga Guá att du har det precis lika fint du också, ditt hem är också ett riktigt drömhem tycker jag.

Nu måste jag ut på lunchen och se om jag får tag på nya numret av Vakre Hjem så är kvällen räddad :-)Ha det bäst nu du rara, önskar dig en underbar dag. Kraaaam Paula

Milas Rum sa...

Vilket vackert hem!